شيخ نبيل قاووق: خون کودکان يمني چهره قاتلان آنها را سياه کرد

معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد خون کودکان یمنی چهره قاتلان آنها را سیاه کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری «العهد» معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد خون کودکان یمنی چهره قاتلان آنها را سیاه کرده است.

شیخ نبیل قاووق گفت: تصاویر کشتار کودکان، زنان و سالمندان در یمن قدرتمندتر از جنگنده ها، رسانه ها و پول سعودی ها بود. خون کودکان یمنی که ظالمانه بر زمین ریخته شد امروز چهره قاتلان را سیاه کرده است. 

وی در ادامه افزود: موضع حزب الله در مخالفت با تهاجم سعودی- آمریکایی به یمن و حمایت از ملت مسلمان این کشور موضعی تاریخی است و بر مبری بودن اسلام از کشتار و تجاوز به حق ملت این کشور تاکید می کند. موضع حزب الله مبتنی بر مسئولیت های انسانی، اخلاقی و دینی آن است. ما برای تحمل همه هزینه ها و پیامدهای آن آمادگی داریم و تغییری در موضع خود ایجاد نخواهیم کرد. 

قاروق همچنین خاطر نشان کرد: ملت یمن به چه گناهی در محاصره قرار گرفت و این کشور به چه گناهی ویران شد؟خون بیگناهان یمنی به چه گناهی بر زمین ریخته شد؟ تصاویر کشتار کودکان و زنان در یمن قویتر از همه جنگنده ها، رسانه ها و پول های آنها بود که نقاب قاتلان را از چهره هایشان برداشت، حقیقت رژیم سعودی را آشکار کرد و ثابت کرد ادعاهای آنها در حمایت از عدالت و اعتدال پوچ بوده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار