بلان: زمان می‌خواهد تا پاری سن ژرمن بارسا شود/ انریکه: تمام تلاشمان بر روی حمله بود

لوران بلان سرمربی باشگاه پاری سن ژرمن پس از باخت تیمش برابر بارسا وحذف از لیگ قهرمانان از آینده پیش روی این تیم خبر داد در حالیکه لویس انریکه‌ از عملکرد‌شاگردانش ابراز امیدواری کرد.

بلان: زمان می‌خواهد تا پاری سن ژرمن بارسا شود/ انریکه: تمام تلاشمان بر روی حمله بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان‌ رقابت‌های مرحله برگشت یک چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم پاریسن ژرمن برابر بارسلونا با نتیجه 2 بر صفر ودر مجموع 1-5 بازی را واگذار کرد.
 
 لوران بلان سرمربی باشگاه پاریسن ژرمن در این خصوص گفت: ما امیدوار بودیم بتوانیم بهتر بازی کنیم اما بارسلونا این اجازه را به ما نداد، همانطور که در مرحله رفت نیز نتوانستیم کاری از پیش ببریم.
 
تیم بارسلونا لایق صعود به مرحله نیمه نهایی بود، اما ما به اندازه‌ کافی خوب نبودیم که شایسته حضور در این مرحله باشیم من بازی را به طور کامل آنالیز می‌کنم و عمل باخت تیم را بررسی می‌کنم، چرا که بارسلونا موفق شد 5 گل به ما بزند. ما از سد تیم بزرگی به نام چلسی در مرحله قبل عبور کردیم، اما گویا کافی نبود که ما بتوانیم در مرحله و در این سطح باقی بمانیم تجارب زیادی برابر حریفان خود در این دوره از رقابت‌ها داشتیم اما در این دیدار متاسفانه تمام تجارب خود را برابر تیمی مانند بارسلونا از دست دادیم.
 
 اما به هر حال پاری سن ژرمن به آینده نگاه می‌کند ونکات مثبت این بازی‌ها را فرا می‌گیرد اگر به بارسلونا نگاه کنید و عملکرد این باشگاه را دنبال کنید متوجه خواهید  شد که از صبر و شکیبایی بالایی برخوردار بوده‌اند، آنها در سال 1992 زمانیکه عمر باشگاه‌شان‌ به 100 سال رسیده بود جام قهرمانی را بالای سر بردنند، من نمی‌گویم که پی اس جی نیاز زمان طولانی دارد بلکه منظورم این است که باید صبر و شکیبایی را پیشه کرد.
 
انریکه: تمام تمرکزکمان‌ بر روی حمله بود
 
 لوییس انریکه سرمربی باشگاه بارسلونا پس از پیروزی تیمش و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: اگر وسواس به خرج دهید مطمئنا به مشکلاتی بر خواهید خورد، اما اگر وسواس به خرج ندهید دیگر عملکرد نامطلوب  بازیکنان شما را اذیت نمی‌کند.
 
واقعا فوق العاده است که بینش بازیکنان را ببینید بیشتر فشار ما هم در این دیدار در بخش حمله متمرکز‌ شده بود.
 
شانس‌های فوق العاده ای ایجاد کردیم من بسیار خوشحالم و به کاتالوینا به خاطر این بازی خوب تبریک می‌گویم. 

اینیستا: بارسلونا اکنون به اوج خود رسیده است

آندرس اینیستا بازی ساز تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر پاری سن ژرمن و درخشش در این دیدار گفت: بازی برای پاری سن ژرمن به هیچ وجه آسان نبود، علی رغم آنکه ما به برد 3 بر یک پارک دو پرانس دست یافته بودیم، توانستیم حال که به پایان  فصل رسیده‌‌ایم بار دیگر بازی زیبای خود را نشان دهیم و من فکر می‌کنم این روزها واقعا در اوج قرار دارد. 
 
 ما هم اکنون در بهترین شکل ممکن قرار داریم، اما می‌دانیم مسابقاتی که پیش رو داریم چه حدسخت است ما به ارتکاب کوچکترین مشکلی ممکن است آن ها را از دست دهیم. 

انتهای پیام/
 
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ابراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار