بایرن مونیخ - پورتو + مصاحبه ها

گواردیولا: هیچ کس فکر نمی‌کرده بایرن مونیخ صعود کند/ سرمربی پورتو: بایرین کار ما را در نیمه نخست یکسره کرد

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت: دیروز هیچ کس فکر صعود بایرن مونیخ را نمی‌کرد.

گواردیولا: هیچ کس فکر نمی‌کرده بایرن مونیخ صعود کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از پیروزی شش بر یک مقابل تیم فوتبال پورتو گفت: هیچ کس روز گذشته حتی تصورش را نمی‌کرد که بایرن مونیخ پیروز شده و از گروه خود صعود کند حالا هم برای همه ما مهم این بود که از گروه خود صعود کنیم و از اینکه این  رفتن برای ما فراهم شده است همگی بسیار خوشحال هستیم.
 
لازم به ذکر است، بایرن مونیخ بازی رفت را با حساب 3 بر یک به پورتو واگذار کرده بود. 

سرمربی پورتو: بایرین کار ما را در نیمه نخست یکسره کرد

ژولن لوپتکی سرمربی باشگاه پورتو پس از باخت سنگین تیمش برابر بایرن مونیخ در آینس آرنا گفت: ما سه بازیکن مهم تیم خود را شامل، دنیلو، آلکس ساندرو و کریستین تلو در اختیار نداشتیم، اما به هر حال نتیجه بدست آمده به هیچ وجه عادلانه نبود، ما بازی را برابر بایرنمونیخ خیلی بد شروع کردیم، آنها در حملات فوق العاده ظاهر شدند، آنها هم به صورت جمعی و هم فردی از انجام بالایی برخوردار بودند. 
 
بایرن مونیخ در همان نیمه نخست کار را تمام کرد و توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بگیرد، ما در نیمه دون قدری بهتر شدیم  توانستیم مالکیت توپ خود بیافزایم. 
 
وقتی که شما در مرحله نخست و ابتدایی کار نمی‌توانید جلوی بعضی از چیزها را بگیرد بدون شک باید بهای آن را هم بپردازید. 
 
وقتی برابر تیمی مانند بایرن قرار می‌گیرید باید  این توانایی را داشته باشید که 90 دقیقه فوق العاده ظاهر شوید، من به خاطر این پیروزی به بایرن تبریک می گویم ما به خاطر این باخت ناراحت هستیم اما به هر حال در این دوره از رقابت ها توانستیم یک تیم خوب بسازم و به رکورد 11 بازی بدون شکست دست یافتیم. 
 
ما می دانستیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم و اشتباهات فراوان ما در نیمه نخست در نهایت کار دست ما داد. 
 
ما در نیمه دون نشان دادیم بدون تکرار این اشتباهات می توانیم برای صعود به مرحله بعد بجنگیم. 

ایندی: بایرن فوتبال طراز اول جهان را به نمایش گذاشت

مارتیز ایندی بازیکن باشگاه فوتبال پورتو پس از باخت تیمش برابر بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: واقعا شکست سنگینی بود و البته ما در این دیدار، نا امید کننده ظاهر شدیم. 
 
ما با اعتماد به نفس زیادی پا به این دیدار گذاشتیم،‌اما همه آن به سرعت با عملکرد فوق العاده باشگاه بایرن مونیخ از بین رفت. 
 
ما به اندازه کافی خوب نبودیم و آنها هم از فرصت استفاده کردند و توانستند در نیمه نخست کار را یکسره کنند، اما در نهایت در نیمه دوم قدری بهتری  شدیم، اما بایرن در این دیدار خیلی خوب ظاهر شد و این مسئله کاملا واضح و آشکار بود. 
 
بایرن در این بازی فوتبال طراز اول جهان را به معرض  نمایش گذاشت، در خانه ما آنها را به خاطر اشتباهاتشان جریمه کردیم و حالا در این دیدار آنها چنین کاری با ما انجام دادند و این مسئله اصلا خنده دار نیست. 

نیمار: هدفمان حضور در فینال لیگ قهرمانان است/ اینسیتا بی نظیر است

نیمار بازیکن برزیلی باشگاه بارسلونا و زننده 2 گل پیروزی بخش تیمش برابر پاری سن ژرمن ضمن ابراز رضایت و خرسندی از صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: ما در سه مسابقه اخیر واقعا عالی ظاهر شدیم، من از فصل جاری که آن را تاکنون سپری کرده ام، بسیار خوشحال هستم، اما ما به این روند رو به رشدی که آغاز کرده ایم، ادامه می دهیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم به آنچه در نظر داریم و دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابیم. 
 
وی در خصوص آندر اینیستا نیز در ادامه افزود: او بسیار درخشان ظاهر شد، اینیستا مرا با یک موقعیت تک به تک با دروازه بان مواجه کرد که درنهایت من با یک بغل پا توانستم توپ را وارد دروازه کنم. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: گواردیولا ، رقابت ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار