وزارت دفاع عربستان سعودی اعلام کرد : هر گونه تهدیدی در یمن علیه عربستان از بین رفته است.

به گزارش سرویس یبن الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان سعودی، وزارت دفاع عربستان سعودی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در پی عملیات طوفان قاطعیت که در آن نیروهای مسلح عربستان سعودی با توانایی کامل حضور یافتند، سیطره کامل هوایی حاصل شد و هیچ تهدیدی علیه عربستان سعودی و کشورهای منطقه وجود ندارد.

در بخش دیگری از این بیانه آمده است: حملات هوایی جنگنده های عربستان سعودی به همراه دیگر جنگنده های ائتلاف با موفقیت توانست هر گونه تهدیدی را علیه امنیت عربستان سعودی و کشورهای همسایه از بین ببرد. در این حملات تسلیحات سنگین و موشک های بالستیک که در سیطره شبه نظامیان حوثی و نیروهای حامی علی عبدالله صالح در پایگاه های نظامی ارتش یمن وجود داشت، منهدم شد.
به باور تحلیلگران، بیانیه وزارت دفاع عربستان به منزله آغاز مرحله جدید تجاوز این کشور و ائتلاف موسوم به عربی به یمن محسوب می‌شود.
برچسب ها: عربستان ، یمن ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۱۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام
واقعا وقتی عکس ها رو دیدم نمیدونستم باید چه کار کرد لعنت خدا بر آل سعود و هم پیمانانش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اما تهدید آل سعود برای مردم منطقه هنوز وجود دارد .
Iran (Islamic Republic of)
اردلی
۰۶:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
شورای امنیت 1+5 امنیت عربستان را برقرارکرد و مردم مظلوم یمن شکایت خود را علیه حکام سعودی را به محضر رسول الله (ص) خوامند برد
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۱:۳۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
یعنی سعودیها بهمراه امریکا بااون همه دبدبه و کبکبه و ناوهواپیمابر ، 26روز بطورمداوم بمباران کردند فقط به قول خودشون تسلیحات سنگین و موشکهای بالستیک رو زدند؟ یعنی سعودیها از انصارا... و کمیته های مردمی یمن نمی ترسند؟ اینجای آدم دروغگو. ما و همه دنیا فهمیدن شما هیچ غلطی نتونستین بکنین، حالا این حرفها رو که فقط افرادی بی مغز مثل خودتون باورمی کنن می زنید که مثلا بگید ما قدرتمندیم؟ زور و قدرتتون رو روی یک مشت آدم پابرهنه خالی کردید؟. بروبابا بذار بادبیاد، حالا می بینید، تازه اول راهه، آل سعود فکر کفن باشه، البته اگه فرصت پیداکنه.
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۰۱:۲۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اینارو نگه چه بگه؟.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
آره راست ميگه ..
ديشب باشگاه خبرنگاران يه عكس از يه كودك تكه شده قرار داه بود و نوشته بود با ديدن اين عكس بايد خون گريست.
كودك هايي را شهيد كردن كه احتمالا بزرگ كه ميشدن خلبان جت جنگنده ميشدن.
آخرین اخبار