دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان گفت: همایش ملی تبیین نامگذاری شعار سال ۹۴ با حضور جناح‌های سیاسی برگزار می‌شود.

همایش ملی تبیین نامگذاری شعار سال ۹۴ با حضور جناح‌های سیاسی برگزار می‌شود / تشریح جلسه شب گذشته شورای مرکزی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
"احمد شریف" دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به همایش تبین شعار سال که توسط تشکل متبوعش برگزار خواهد شد، اظهار کرد: همایش ملی تبیین نامگذاری شعار سال با عنوان "همدلی و همزبانی؛ دولت و  ملت" هفته اول خردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش ملی افراد شاخص مجلس از هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب و صاحب‌نظران سیاسی پیرامون شعار سال 1394 سخنرانی خواهند کرد.

شریف ادامه داد: مکاتبات لازم را نیز با مسئولان استان البرز انجام داده‌ایم و محل همایش نیز مشخص شده است، همچنین پیش‌بینی شده در این همایش هزارنفر حضور خواهند داشت.

دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با بیان اینکه در این همایش درباره انتخابات آینده نیز بحث می شود، گفت: امیدوارم این همایش فضایی را برای رفاه و همدلی میان فعالان سیاسی در سایر استان‌ها ایجاد کند.

وی تصریح کرد: همزمان با این همایش دفتر استانی کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در استان البرز نیز افتتاح خواهد شد.

شریف افزود: همچنین "سید عباس ماهوتی" به عنوان مسئول کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در استان البرز منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احمد ، شریف ، دانشجویان ، جناح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار