مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: درختان شهر تهران با استفاده از تکنولوژی نوین پلاک کوبی الکترومغناطیسی می‌شوند.

علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفتگو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال 94 ، اظهار کرد: ساماندهی رود دره های شهر تهران و تبدیل آن به فضای سبز از مهمترنی برنامه های این سازمان است. 

وی ادامه داد: رود دره های کن، اوین، درکه، ... به محلی برای نشاط مردم تبدیل می‌شوند  و در همین جهت باید با تمام توان و ابزار از رود دره‌های موجود شهر حفاظت و نسبت به سامانهدی آنها اقدام کرد. 
مختاری تاکید کرد: به روز رسانی شناسایی باغات و جلوگیری از تخریب آنها و لکه‌های مشجر در سطح مناطق 22 گانه از دیگر برنامه‌های این سازمان است. 

مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به اقدام جدی این سازمان در خصوص شناسایی درختان شهر، افزود: شناسنامه دار کردن درختان پایتخت با استفاده از تکنولوژی نوین پلاک کوبی الکترومغناطیسی اقدام مهم شهرداری تهران است. 
وی با اشاره به کاشت میلیون‌ها پیاز گل لاله و نرگس در فضای سبز شهر تهران ، تصریح کرد: میلیون‌ها اصله نهال از گونه‌های بومی ماندگار و سازگار با شرایط اقلیمی پایتخت در منازل شهروندان ، معابر، حاشیه بزرگراه ها، بوستان‌ها و طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران کاشته می‌شود. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شهر ، شهرداری ، درخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار