در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر الزام شهرداری تهران به واگذاری، فروش غیر و تهاتر بر اساس طرح جامع و تفصیلی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر که صبح امروز برگزار شد، یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران" به ارائه لایحه تشکیل شورای سیاست گذاری در سازمان زیباسازی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت که از سوی اعضای شورای شهر رای لازم را برای اجرا کسب نکرد. 
بر اساس این گزارش؛ طرح الزام شهرداری تهران به واگذاری فروش غیر و تهاتر بر روی میز کار اعضای شورا قرار گرفت و پس از بررسی‌های لازم، این طرح به تصویب اعضای شورای شهر رسید. 

جزئیات این طرح بر این اساس است: شهرداری تهران موظف در صورتی که قصد واگذاری، فروش به غیر و تهاتر املاک خود را داشته باشد، قبل از هرگونه اقدام از کلیه مزایا و امتیازات قانونی آن آگاهی لازم را کسب کرده و در صورت لزوم بر اساس حداکثر تراکم مکلف به انجام واگذاری تهاتر بر اساس طرح تفصیلی و جامع است و پادگان‌های نظامی، عرشه‌ها، نهادهای عمومی و سازمان‌های دولتی که در طرح‌های توسعه شهری قرار می‌گیرند، بر اساس طرح جامع و تفصیلی تعیین تکلیف شوند. 

در ادامه جلسه علنی امروز، ساخت و ساز در باغات که درصد 70 به 30 را به خود اختصاص می‌داد، 70 درصد نباید به فروش برسد و در آن ساخت و سازی انجام نگیرد و تنها به فضای سبز تعلق گیرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شهر ، شهرداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار