عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: صدور مجوز برای احزاب باید به گونه‌ای باشد که همسو با سیاست‌های کلی نظام باشد و سعی کنند همگرایی با احزاب و نظام را فراموش نکنند.

صدور مجوز برای احزاب باید همسو با سیاست‌های کلی نظام باشد"عوض حیدرپور" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، در مورد اعطای مجوز وزارت کشور به حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که همسو با جبهه منحله مشارکت است، اظهار کرد: جبهه منحله مشارکت در دورانی که به صورت قانونی فعالیت می‌کرد اقدامات و رفتارهایی از خودش نشان داد که موجب نگرانی و دغدغه مردم و مسئولان شده بود، حالا اگر کسانی بخواهند روش جبهه منحله مشارکت را ادامه دهند، قطعا موجب نگرانی مجلس و ملت خواهد شد.
 
وی  با تأکید بر اینکه گروه‌ها و تشکل‌ها باید در چارچوب قانون اساسی کشور و همراه با سیاست‌های کلی نظام در زمینه‌های مختلف از جمله امنیت ملی اقدام کنند، تصریح کرد: صدور مجوز برای احزاب باید به گونه‌ای باشد که همسو با سیاست‌های کلی نظام باشد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وزارت کشور برای صدور مجوز به احزاب و تشکل‌ها باید حساس باشد و دقت‌های لازم را انجام دهد، خاطرنشان کرد: صدور مجوز برای احزاب باید هم راستا با سیاست‌های کلی نظام باشد زیرا ممکن است در غیر اینصورت به امنیت ملی آسیب رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حیدرپور ، مجوز ، احزاب ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار