در پی حملات وحشیانه رژیم آل سعود به ملت بی دفاع یمن، سخنگوی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد اگر رژیم سعودی در این پندار است که با قتل و کشتار یک ملت و تجاوزگری علیه آنها می تواند به اهدافش برسد در توهم و خیال به سر می برد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، محمد عبدالسلام در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی «فیس بوک» به حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی به یمن پرداخت و نوشت: رژیم سعودی به همراه متحدان آمریکایی و صهیونیستی اش فجیع ترین جنایت ها مانند قتل، نابودی، محاصره، گرسنه دادن را علیه ملت یمن مرتکب می شود و هر چیزی را که به زندگی مردم مربوط می شود هدف قرار می دهد. آخرین جنایت این رژیم امروز در منطقه «فج عطان» در صنعا روی داد که در نتیجه آن ده ها تن از مردم شهید و صدها تن دیگر زخمی شدند. 

کوچک ترین چیزی که درباره این جنایت ددمنشانه و وحشیانه می توان گفت این است که اوج جنایت، وحشیگری و زیرپا گذاشتن خون یمنی ها، کرامت، زندگی و امنیت آنهاست. این جنایت نشان دهنده بغض، کینه، نفرت و خوی جنایتکارانه ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی است که نه تنها خارج از اخلاق اسلامی و شرافت عربی است بلکه به دور از اخلاق جنگی است.

این جنایت و جنایت های قبلی نشان دهنده حقیقت تجاوزگری و اهداف آن است. آنها بر خلاف قوانین و موازین بین المللی که مدعی پایبندی به آنها هستند به محاصره دریایی، زمینی و هوایی ملت یمن اقدام کرده اند. هیچ کسی در جهان به هیچ عذر و بهانه ای حق ندارد ملت یمن را هدف قرار دهد و حاکمیت آن را نقض کند و آنها را تحت محاصره قرار دهد.

وی تاکید کرد: حجم تجاوزگری و حملات علیه مردم یمن هر چقدر که زیاد باشد، به همان اندازه اتحاد و یکپارچگی مردم یمن در برابر این تجاوزگری نیز قوی تر خواهد شد. مردم یمن هر روز مورد حملات و تجاوزگری قرار دارند که این خیال یا توهم نیست بلکه همه شاهد چنین وضعی هستند که در آن زنان، کودکان و مردان به شهادت می رسند.

اگر رژیم سعودی در این پندار است که با قتل و کشتار یک ملت و تجاوزگری علیه آنها می تواند اهداف خود را تحقق بخشد و این ملت را تسلیم کند، در توهم و خیال به سر می برد زیرا ملت یمن هر چقدر که مورد تجاوزگری قرار گیرند به همان اندازه بر میزان عزم و اراده آنها برای رویارویی با این حملات افزایش خواهد یافت و کسانی که ستم و ظلم در پیش گرفتند در خواهند یافت که چگونه نابود خواهند شد.
برچسب ها: آل سعود ، یمن ، انصارالله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار