مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: سیاست دولت تدبیر و امید در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته، افزایش دانش آموزان دختر در مراکز شبانه روزی است.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، مهناز احمدی در بازدید از مدارس شبانه روزی شهرستان بهار گفت: باسوادی افراد به ویژه دختران حیات بخشی به افراد است و سواد در اخلاق، تربیت ، بهداشت و سلامت افراد تاثیر گذار است.

مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش یکی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش را توسعه مشارکت در این وزارتخانه دانست و اظهار کرد: باید در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت از جنبه های مختلف به بحث مشارکت نگاه شود.

وی گفت: نهاد خانواده و والدین دانش آموزان به عنوان مهم ترین عامل مشارکت در آموزش و پرورش هستند و با کمک انجمن اولیا و مربیان مدارس می توانند در جلب مشارکت آنها به صورت همه جانبه اقدام کنند البته نباید این همکاری را در حد یک کمک مالی محدود کنیم.

احمدی ادامه داد: خود دانش آموزان به عنوان هسته اصلی مدارس از مهم ترین ارکان مشارکت در آموزش و پرورش هستند که از جمله آن می توان به شوراها و تشکل های دانش آموزی اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان  وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته، افزایش دانش آموزان دختر در مراکز شبانه روزی است، تصریح کرد: باید با تعاملات بالا با اولیا، این مهم را نهادینه و فرهنگ سازی نماییم.




انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار