رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: تحول در تشکیلات سازمان زمینه‌ساز ارتقای کیفیت و بهره‌وری مطلوب در سازمان بهزیستی است.

به گزارش  خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران   ،‌شهریاری نماینده مردم در مجلس و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ، در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی که پیش از ظهر امروز دوشنبه در محل سازمان برگزار شد با اشاره به مسئولیت خطیر سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: سازمان بهزیستی بسیار گسترده و از حساسیت ویژه ای برخوردار است چرا که گروه آسیب‌پذیر جامعه از جمله زنان خود سرپرست، کودکان خیابانی، سالمندان و معلولان جامعه هدف این سازمان هستند.
 
وی ادامه داد :البته آنطور که شایسته است نمی توانیم به این گروه خدمت رسانی کنیم اما نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد و از کمک‌های خیرین و برون‌سپاری در این راه استقبال می‌کنیم . 

رئیس کمیسیون بهداشت در مجلس با اشاره به زندگی پر مشقت وزیر تعاون تصریح کرد: وزیر تعاون نیز از رنج کشیده‌های انقلاب هستند  و به همین علت در سازمان بهزیستی و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف حساسیت ویژه ای دارند. 

شهریاری ادامه داد: انتصاب محسنی بندپی بعنوان رییس سازمان بهزیستی نگرانی هایی را برای من در پی داشت چرا که دیگر نمی توانیم شاهد حضور بندپی در مجلس باشیم و از اقدامات موثر او در بیمه سلامت قدردانی می‌کنیم، چرا که در طول یک سال حدود 6 میلیون از مردم را تحت پوشش بیمه قرار دادیم و امیدواریم جایگزین مناسبی در بیمه سلامت در نظر گرفته شود.
 
وی با اشاره به این تغییر مدیریت در سازمان بهزیستی ادامه داد: تحول در مدیریت سازمان بهزیستی می‌تواند زمینه ساز ارتقای کیفیت و بهره‌وری بیشتر و مطلوب در سازمان باشد چرا که مدیر جدید با برنامه‌های جدید می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات مهم و موثری برای جامعه هدف باشد و مجلس نیزمنابع بیشتری را برای تحقق آرمانهای بهزیستی در نظر می‌گیرد و البته سال گذشته اقدامات شایسته‌ای در کمیسیون تلفیق و درخصوص توانمند سازی معلولان انجام شد و این راه را ادامه می‌دهیم. 

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به قدردانی نماینده بابل از اقدامات هاشمی (رئیس اسبق سازمان بهزیستی کشور) تصریح کرد: نماینده بابل از اقدامات هاشمی برای ایجاد 300 "روستا مهد"  و حمایت از کمپ ترک اعتیاد قدردانی کرده است. 

شهریاری در پایان گفت: همیشه برای انجام مسئولیت و برطرف کردن مشکلات مردم محدودیت‌َهایی وحود دارد اما امیدواریم با تحقق شعار همدلی و همزبانی از این محدودیت‌ها بکاهیم و عدالت و رفاه اجتماعی را تحقق بدهیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم که در حال حاضر خوشبختانه بعنوان مستقل‌ترین کشور دنیا مطرح هستیم و با همین وحدت کلمه توانسته‌ایم در این نقطه باشیم. 

بر اساس این گزارش علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهریاری رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، میدری معاون امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و دیگر نمایندگان مجلس در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور حضور داشتند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، رفاه ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار