مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب از صرفه جويي 20 ميليارد ريالي در کارگاه مرکزي شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران در سال 93 خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، عالي پور گفت : اين کارگاه شامل بخش هاي جوشکاري و توليد سازه هاي فلزي، تراشکاري و نجاري است که تعمير، توليد و ساخت قطعات جديد، نوآوري هاي مرتبط با قطعات و مهندسي معکوس از فعاليت هاي اصلي اين کارگاه است و همچنين ساخت پکيج و بسته بندي و ارسال قطعات به ساير بخش ها نيز در اين کارگاه انجام مي شود. 

وي با بيان اينکه بخش شيرآلات يکي از موفق ترين و مهمترين بخش هاي اين کارگاه است افزود: اقدامات چشمگيري در اين قسمت انجام شده است که مي توان به تعمير انواع شيرآلات در اندازه هاي مختلف مانند تعمير شير 16 اينچي با کلاس 2500 و در مدت زمان 10 ساعت اشاره کرد. 

مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با اشاره به گستردگي و پراکندگي تاسيسات اين شرکت در چهار استان گفت : با توجه به اين پراکندگي ، تعهد کارگاه بيشتر و کار نيز سخت تر مي شود اما با همدلي نيروهاي جوان و متخصص در کمترين زمان و با بيشترين بازدهي فعاليت ها انجام مي شود. 

عاليپور با اشاره به پراکندگي تاسيسات شرکت نفت گاز گچساران در چهار استان کهگيلويه و بوير احمد ، خوزستان، بوشهر و فارس افزود :‌ در حوزه عملياتي اين شرکت در زمان حاضر روزانه حدود 900 ميليون فوت مکعب گاز گنبدي نيز توليد مي شود.

شرکت نفت و گاز گچساران از شرکت هاي زيرمجموعه شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، راهبري عمليات توليد ميدان هاي گچساران، بي‌بي‌حکيمه، سياهمکان، رگ سفيد، پازنان، منصور آباد، نرگسي و کيلور کريم را برعهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
جای قدر دانی داره
آخرین اخبار