شناسایی انواع فرم بدن و هیکل در زنان

ساعت شنی، سیب و گلابی 3 نوع اصلی از ساختمان بدن خانم هاست. بر این اساس می توانید چگونگی غذاخوردن برای کاهش وزن سریع را طبق نوع ساختمان بدنی خود یافت کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، با شناسایی نوع فرم بدنی خود می توانید سریع تر لاغر شوید و به تناسب اندام خود برسید.
 
سیب: گوشتی که چربی های دور کمر آن ذوب شده باشد.در زنان با فرم بدنی سیب مانند، مقدار زیادی چربی اضافی در ناحیه شکم آنها ساخته می شود، که لازم است این رژیم غذایی را دنبال کنند:-روز خود را با میوه تازه آغاز کنید.-مصرف چربی حیوانی را کم کنید.-مقدار مواد غذایی غنی از سلولز را افزایش دهید.( حبوبات و غلات)-مایعات بیشتر چون چای های گیاهی و آب فراوان بنوشید.
 
همچنین می توانید از چای زنجبیل که یک نوشیدنی عالی در سم زدایی است، استفاده کنید.-به خوردن تنها عسل، میوه های خشک و مرکبات از نوع میوه های تازه توصیه می شود.- بایستی از گوشت های بدون چربی استفاده کرده و بهتر است بیشتر ماهی، سویا و آجیل مصرف کنید.

گلابی: نشاسته کمتر برای باریکی اندام ران پایین اندام به شکل گلابی به طور قابل توجهی دور کمر باریک و شانه ها و باسن بزرگتر دارد، که لازم است این 5 قانون دنبال شود:-ماهی، برنج قهوه ای، غذاهای دریایی، پنیر با درصد کم چربی و نان سبوس دار بخورید.-از هر نوع چربی اجتناب کنید.-آب گوجه فرنگی به متابولیسم بدن سرعت می بخشد. گوجه شامل مواد فعال زیستی است که پوست شما را بازسازی می کند.-از مقدار مواد غذایی حاوی نشاسته چون لوبیا و سیب زمینی کمتر مصرف کنید.-به جای آب میوه، از میوه های تازه استفاده کنید.

ساعت شنی: پوند به راحتی پایین می رود.این نوع ساخت و ساز یک نمونه کامل است. زنانی با ساختمان بدنی مشابه ساعت شنی به نسبت ایده آل مستعد چاقی هستند. برای حفظ شکل خود این 2 قوانین بسیار ساده را دنبال کنید:-روزانه مواد غذایی سرشار از پروتئین، گوشت بدون چربی، سبزیجات، تخم مرغ و شیر کم چرب مصرف کنید.-آوکادو، شیرینی ها و آجیل را از رژیم غذایی خود حذف کنید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بدن ، فرم ، هیکل ، زنان ، گلابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
عالی بود ممنون از ساایت خوبتون
آخرین اخبار