عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم پذیرش استعفای سیاسی گفت: جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس هنوز تشکیل نشده تا استعفای سیاسی مورد بررسی قرار بگیرد.

کاشانی: سیاسی و نژاد فلاح هر دو به وظایفشان عمل می‌کنند/ تا نه روز دیگر مجمع در خصوص استعفای سیاسی تصمیم می‌گیردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاشانی در خصوص وضعیت روسای تیم پرسپولیس اظهار داشت: جلسه هیات مدیره روز گذشته بیشتر به این اساس برگزار شد تا اعضا دیداری با یکدیگر داشته باشند چرا که خیلی وقت بود جلسه‌ای برگزار نشده بود، سیاسی نیز در جلسه روز گذشته شرکت کرده و استعفای خود را ارائه داد اما با توجه به عملکرد مثبت سیاسی قرار شد که استعفا‌نامه در مجمع مطرح شود و جواب نهایی آن اعلام گردد.
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه 9 یا 10 روز دیگر مزایده سوم در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکل خواهد گرفت، تغییراتی در سطح مدیریت صحیح نیست. اگر چه ما مدیریتی آنچنانی که باید لحاظ شود در این باشگاه نظاره گر نیستیم‌ و به نظر من بیشتر این چالش‌ها نیز بیشتر از منیت‌ها می‌باشد.
 
 کاشانی افزود: امیدوارم نگاه مسئولان نسبت به فوتبال بیشتر شود در انتخابات و انتصابات دقت بیشتری صورت بگیرد.
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: خادم و وزیر ورزش که رئیس مجمع هستند درباره استعفا‌ سیاسی تشکیل جلسه خواهند داد و امیدوارم نتیجه نهایی همان 9 یا 10 روز دیگر اعلام شود و به طور حتم اگر واگذاری صورت بگیرد افراد جدید با طرح جدید و ایده های خود ورود می‌کنند و تغییراتی در تمام سطوح ایجاد می‌شود.
 
وی بیان کرد: کماکان نژاد فلاح قائم مقام است و سیاسی تا نتیجه نهایی مجمع مشخص نشود طبق قانون سرکار خود خواهد بود. 

کاشانی: مجمع نظرش را در مورد استعفای سیاسی اعلام نکرده است/ طاهری گزینه مدیر عاملی پرسپولیس نیست

جعفر کاشانی افزود: به هر حال اعضای مجمع باشگاه پرسپولیس باید موافقت یا مخالفتشان را در مورد استعفای سیاسی اعلام کنند که تا الان هم این امر صورت نگرفته است. 
 
 کاشانی در ادامه عنوان کرد: براین اساس سیاسی تا تشکیل جلسه مجمع، مدیر عامل پرسپولیس است و مشکلی در این خصوص ندارد، همچنین مزایده سرخابی ها 9 روز دیگر انجام می شود و باید دید که مجمع در این زمان تکلیف سیاسی را مشخص می کند یا جلسه را بعد از زمان مزایده انجام می دهد. 
 
وی در مورد شایعه مدیر عاملی طاهری در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد طاهری شایستگی لازم برای هر پستی دارد اما گزینه مدیر عاملی پرسپولیس نیست. 
 
وی در پایان درباره وضعیت نژاد فلاح خاطر نشان کرد: تکلیف نژاد فلاح بعد از برگزاری جلسه مجمع مشخص می شود. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، کاشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار