بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت : ژانر دفاع مقدس به عنوان منبع الگو ساز و ابزار واکسیناسیون جامعه در برابر جنگ نرم استکبار جهانی ، تنها مختص به ایام خاص نیست .

کورش زارعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ژانر دفاع مقدس در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت :دوران دفاع مقدس تنها جنگی در دنیاست که از ساختار ارزشی برخوردار بوده است ، زیرا معنویت و ارزشهای انسانی و اخلاقی در آن موج می زند .

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ادامه این مطلب با ذکر نمونه های فاخر این ژانر ، تصریح کرد : عملیات کرکوک ، افق ، دیده بان ، مهاجر ، از کرخه تا راین ، آژانس شیشه ای و غیره از آثار ماندگار سینمای ایران در ژانر دفاع مقدس بوده است .

زارعی، سینمای جنگ را را دریچه معرفی و رونمایی از دلاوری ها و رشادت های خلبانان تیز پرواز ایران اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی نمود و اضافه کرد : عقاب ها با گذشت سال ها در صحنه بیکرانه سینمای ایران در بستر تصویر سازی ابعاد مختلف دفاع مقدس می درخشد .

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ، در خاتمه با تاکید براینکه صیاد شیرازی ها و همت ها و سایر فرماندهان دفاع مقدس در این میدان تنها یک لباس و آن هم جامه رزمندگی اسلام را بر تن داشتند ، خاطر نشان کرد : ارتش جمهوری اسلامی ایران از حافظان خوب و مقتدر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/س  


برچسب ها: ژانر ، دفاع مقدس ، سینما ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.