رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار از طرحی ویژه در جهت حفظ و نگهداری از ساختمان و تاسیسات مراکز آموزشی و مدارس توسط شرکت‌های طرف قرارداد با اداره کل نوسازی خبر داد.

علی ذیبحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مصروف شدن بخشی از انرژی مدیران مدارس به حوزه‌های حفظ و نگهداری فضای فیزیکی و تاسیساتی مدارس اظهار کرد: به موجب طرحی که در حوزه نوسازی وزارت خانه آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفته، مقرر شده تا نگهداری و حفظ بناهای آموزشی و تاسیساتی مدارس به شرکت‌های طرف قرارداد و مورد تایید اداره کل نوسازی واگذار شود.

وی در ادامه افزود: این طرح گامی مثبت و سازنده در جهت کاهش دغدغه‌های مدیران مدارس به منظور نگهداری و حفظ تاسیسات و ساختمان‌های مدارس به شمار می‌رود و در واقع امر با اجرایی شدن آن‌ تمرکز و انرژی مدیران مدارس بیش از پیش مصروف و معطوف به مباحث آموزشی، پرورشی و تربیتی خواهد شد.

ذبیحی در پایان تصریح کرد: در طول سال گذشته درآمد‌های اختصاصی حوزه‌های آموزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی افزایش یافت و با تدابیری که اتخاذ شد، خوشبختانه از تحمیل هزینه‌های مضاعف جلوگیری نمودیم که این امر مهم با همیاری و همگرایی مدیران آموزشی محقق شد و به فضل الهی در سال جاری نیز این رویکرد ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار