عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تعداد اعضای ستاد شورایاری محلات از 5 نفر به 7 نفر افزایش یافت.

اقبال شاکری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به مصوبات مطرح شده در جلسه غیر علنی شورای شهر تهران و همچنین تغییر تعداد اعضای ستاد شورایاری‌های محلات اظهار کرد: تعداد اعضای ستاد شورایاری‌های محلات از 5 نفر به 7 نفر افزایش یافت که چگونگی ترکیب اعضا توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به شورای شهر اطلاع رسانی می‌شود، این در حالی است که اعضای شورا تقاضای تهیه آیین نامه و ضوابط مدیریت شورایاری‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی درباره تقدیر از فعالان عرصه مدیریت شهری افزود:‌طرحی مبنی بر تقدیر از افراد فعال در مدیریت شهری، از طرف بنده به شورای شهر پیشنهاد شد تا از چهره‌های ماندگار در حوزه‌های مدیریت شهری قدردانی شود.

شاکری در خصوص حادثه‌ای که در ایستگاه مترو امام علی(ع) در روز گذشته رخ داد، گفت: اعضای شورای شهر در مورد رسیدگی به حادثه‌های غیر قابل پیش بینی در وسیله‌های حمل و نقل عمومی، خواستار ارتقای سطح مدیریت بحران در شرایط اضطراری شدند.

وی در پایان یادآور شد: کارکنان سازمان آتش نشانی با پلاکارد و تابلو از اعضای شورای شهر به دلیل تصویب دستور العمل اعطای تسهیلات به جان باختگان و معلولان آتش نشانی تقدیر به عمل آورند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار