چمران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رضا زاده هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات ندارد/ پس از استعفا نمی‌تواند بازهم به شورا بازگردد

رئیس شورای شهر گفت: طبق نظر شورای حل اختلاف رضا زاده هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات ندارند زیرا فدراسیون و شورای شهر هیچ کدام شغل نیستند.

رضا زاده هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات ندارد/ پس از استعفا  نمی‌تواند بازهم به شورا بازگرددمهدی چمران در گفتگو با خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: هیچ مانعی برای رضا زاده وجود ندارد که نتواند در مجمع انتخاباتی شرکت کند زیرا ریاست فدراسیون و شورای شهر شغل نیستند، اگر هم شورای شهر شغل محسوب شود فدراسیون شغل نیست بنابراین وزارت ورزش نظرش باید طبق قانون باشد زیرا قانون به صراحت اعلام کرده شورا و فدراسیون شغل نیست.

وی در پاسخ به این سوال  که اگر رضا زاده استعفا بدهد بعد از انتخابات می‌تواند به شورا برگردد گفت: اگر رضا زاده از شورای شهر استعفا بدهد بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون دیگر نمی‌تواند به شورا برگردد و باید در فدراسیون فعالیت کند.


چمران در پایان خاطر نشان کرد: درست است که هم فدراسیون و هم شورا کار سنگینی است و مسئولیت زیادی دارد اما باعث نمی‌شود در انجام وظیفه رضا زا ده در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون مشکلی ایجاد کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
جناب آقای مهندس چمران
شما وارث یکی از بزرگان ایران زمین هستید. شما نامی بزرگ را به دنبال خود می کشید. حیف نسیت اینگونه برای منافع گروهی و شخصی از یک موضوع روشن حمایت می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
جناب چمران مانند شهید دکتر چمران به فکر مردم و کشور باش نه بفکر جیب 31نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
پول و حرص و طمع با مردم چیکار که نمیکنه.این همه جوون بیکار بعضی ها که مثلا پهلوان هم هستن حرص میزنن برای جایگاه و پول بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
چطور بقیه مجبور شدن استعفا دادن حالا برای ایشون دوشغله نیست دست بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
نمیدونم چرا این اینقدر اصرار داره رضا زاده 2 شغله باشه یعنی چی که شغل نیست مردم یکیشم ندارن اینا از هزار جا پول میپیرن هزارویکمی را هم برای هم جور میکنن؟
آخرین اخبار