نخستین همایش سراسری نقش و جایگاه خانواده و مدرسه در تحقق مراتب انسانی با عنوان حیات طیبه در اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت :نخستین همایش سراسری نقش و جایگاه خانواده و مدرسه در تحقق مراتب انسانی با عنوان حیات طیبه در اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه فرهنگیان فرهیخته و صاحب قلم، اولیای اندیشمند دانش‌آموزان،‌ صاحب نظران،‌ پژوهشگران و دانش‌آموزان صاحب اندیشه در دوره دوم متوسطه می‌توانند مقالات و اشعار خود را با محورهای همایش تا تاریخ 7 اردیبهشت سال جاری به دبیرخانه این همایش در آموزش‌وپرورش منطقه 5 تهران ارسال کنند ادامه داد: دبیرخانه همایش حیات طیبه با شماره تماس 02144089241 آماده پاسخگویی و آدرس اینترنتی آموزش و پرورش منطقه به نشانی www.tehranedu5.ir فعال است.

وی افزود: نقش آموزش‌وپرورش در تحقق حیات طیبه، نقش خانواده در دستیابی به حیات طیبه، نحوه تعامل خانه و مدرسه در دستیابی به حیات طیبه، موانع تربیتی تحقق حیات طیبه، نقش نهادهای غیررسمی در امر تربیت و دستیابی به حیات طیبه و نقش ساحت‌های تربیتی 7 گانه سند تحول  در تحقق حیات طیبه، محورهای این همایش هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار