رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه همت دشمن این است که زشتی‌ها را خوب و نیکی‌ها را زشت جلوه دهد و این اقدام با سحر رسانه صورت می‌گیرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ "محمد رضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه جلسه مجمع عالی قشر بسیج در "تبریز" با ابراز تاسف از برخی رسانه‌ها که مسائل ملی و حرف مردم را کمتر در نظر می‌گیرند، اظهار داشت: رسانه‌های کشور ظرفیت‌های خوبی دارند و نباید همدیگر را در مقابل استکبار خنثی کنند.
 

رسانه‌های کشور نباید حرف‌هایی بزنند که به مذاق دشمنان خوش بیاید

وی گفت: رسانه‌های کشور نباید حرف‌هایی بزنند که به مذاق دشمنان خوش بیاید و همه باید مراقب باشیم حرفی که دشمن را شاد کرده و برای آن‌ها بستر ايجاد کند، مطرح نکنیم.


میدان‌های اصلی نزاع، جنگ رسانه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز یکی از میدان‌های اصلی نزاع، جنگ رسانه است، اظهار داشت: نبرد رسانه در جنگ نرم آن اندازه اهمیت دارد که برخی از افراد  تصور دارند که جنگ نرم همان جنگ رسانه بوده و این جایگاه مهم رسانه را در این جنگ نشان می‌دهد.


دشمن با سحر رسانه زشتی‌ها را زیبا جلوه می‌دهد

وی یادآور شد: همه همت دشمن این است که زشتی‌ها را خوب و خوبی‌ها را زشت نشان دهد و این با سحر رسانه است؛ به سادگی جنایت، آدم کشی کرده و به کشوری تجاوز می‌کنند و قطعنامه نیز علیه متجاوز صادر می‌کنند که همه این‌ها به کمک رسانه است و چیزی که می‌توانند زور آن‌ها را متوقف کند همین حرکت رسانه و بیدارگری‌هاست که نگذارد این اتفاق‌ها بیفتد.

سردار نقدی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد خبرگزاری بسیج، آن را برای آغاز خوب توصیف و خاطرنشان کرد: خبرگزاری بسیج در روشنگری اذهان مردم می‌تواند نقش زیادی داشته باشد و تا افق مطلوب فاصله دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار