دریادار خادم بیغم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

29 فروردین ماه نماد اقتدار ارتش/ ناوشکن سهند، سبلان و جوشن با اقتدار در برابر استکبار ایستادند

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با تبریک روز 29 فروردین به عنوان نماد اقتدار ارتش جمهوری اسلامی گفت: ناو شکن سهند، سبلان و جوشن در 29 فروردین ماه 67 با اقتدار در برابر استکبار جهانی ایستادند و از حق جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

29 فروردین ماه نماد اقتدار ارتش/ ناو شکن سهند، سبلان و جوشن با اقتدار در برابر استکبار ایستادندامیر دریادار "غلامرضا خادم بیغم" جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، در روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و مقاومت جانانه ناوشکن سبلان و جوشن در فروردین 67 اظهار داشت: ناو شکن سهند، سبلان و جوشن در 29 فروردین ماه 67 با اقتدار در برابر استکبار جهانی ایستادند و از حق جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی ادامه داد: در اواخر جنگ و زمانی که تمام امیدها از صدام جنایت کار بریده شده بود و رژیم بعثی عراق توان خود را از دست داده بود استکبار جهانی به کمک رژیم بعث عراق آمد و در عرصه دریا به صدام کمک کرد.

با دفاع جانانه ناوشکن سبلان، سهند و جوشن اجازه ندادیم استکبار به اهداف شوم خود برسد

جانشین فرمانده نداجا با اشاره به آمادگی نیروی دریایی راهبردی ارتش در 8 سال دفاع مقدس یادآور شد: در اواخر جنگ ایالات متحده آمریکا به بهانه‌های واهی در حالی که هیچ درگیری مستقیمی وجود نداشت یک حمله به سکوهای نفتی انجام داد و ما هم در آن زمان یگان هایی برای دفاع از خود فرستادیم.

امیر دریادار بیغم با اشاره به دفاع جانانه ناوشکن سبلان، سهند و جوشن در اواخر جنگ خاطر نشان کرد: اجازه ندادیم استکبار به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار