بندرعباس؛

واگذاری زمین و تخفیف عوارض به سرمایه گذاران منطقه آزاد قشم

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت:بسته تشویقی تخفیف عوارض و واگذاری زمین با شرایط مناسب به سرمایه گذاران منطقه آزاد قشم تعلق می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباسحمید رضا مومنی گفت: زمین ها به سرمایه گذاران با قیمت مصوب دولتی واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد :طرح هایی که زودتر از موعد مقرر به اتمام برسند زمان باقی مانده تا موعد مقرر را از تخفیف کامل عوارض برخوردار میشوند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم هدف از اجرای این طرح را افزایش تراز تجاری با صادرات تولیدات داخلی و ایجاد توازن بین واردات و صادرات کالا در جزیره قشم برشمرد.

مومنی افزود:ارزیابی و اعتبار سنجی سرمایه گذاران، برخورداری از دانش فنی و اهمیت دادن به انجام طرح ها در مدت زمان تعیین شده از مهمترین عوامل واگذاری زمین به فعالان اقتصادی درمنطقه آزاد قشم است.

وی گفت:در صورت تاخیر در اجرای طرح هانسبت به زمین واگذار شده تجدید نظر صورت خواهد گرفت.

مومنی افزود: وارد شدن فعالان اقتصادی با داشتن برنامه مدون به حوزه سرمایه گذاری قشم مهمترین هدف اعطای این بسته تشویقی به سرمایه گذاران درمنطقه آزاد قشم است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قشم از شرایط ویژه برای جذب سرمایه گذاری در حوزه های نفت و گاز، بانکرینگ سوخت، فولاد، صنعت گردشگری، تولید آب و برق، تولید محصولات برندینگ، محصولات شیلاتی، تولیدات گلخانه ای، فناوریIT، تبلیغات محیطی و موضوعاتی برخوردار است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.