مدیر عامل شرکت همکاران اندیشه از پیش بینی جذب و مشارکت قریب به 600 میلیارد تومان اعتبارات بخش خصوصی در این شهر و در بازه زمانی سال جاری خبر داد.

محمد آیینی مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به ضرورت افزایش و توسعه مشارکت بخش خصوصی اظهار کرد: در همین راستا به صورت تقریبی هر روز مذاکرات نو رایزنی‌هایی در جهت ارتقا مشارکت بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری شهر جدید اندیشه پیگیری می‌شود و پیرو ارزیابی های صورت گرفته جذب قریب به 600 میلیارد تومان اعتبارات و مشارکت بخش خصوصی در این منطقه (شهر جدید اندیشه) در سال جاری پیش بینی می‌ شود. 
وی در ادامه افزود: پیرو همایشی که در سال گذشته تحت عنوان معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرهای جدید برگزار شد نزدیک به 60 هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری معرفی شد که یک هزار میلیارد تومان از این میزان مشمول شهر جدید اندیشه شد. 

آیینی در پایان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری ها در قالب 21 پروژه بزرگ پیگیری میشود و در حال حاضر نیز با جدیت این امر خطیر در اولویت کاری شرکت عمران اندیشه قرار گرفته و با اخذ مجوزهای قانونی به منظور ساخت و توسعه مراکز درمانی ، اماکن ورزشی و ... افق هرچه شایسته‌تری برای این شهر پیش بینی می‌شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شهر ، اندیشه ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار