دلیل تولید گوشی های خمیده چیست ؟

مدتی است برخی شرکت ها گوشی هایی به صورت خمیده تولید می کنند

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛مدتی است برخی شرکت ها گوشی هایی به صورت خمیده تولید می کنند که یکی از دلایل تولید این گوشی ها به خاطر خاص بودن است که این حرکت از شرکت ال جی شروع شد و سامسونگ و اپل هم به طور خفیف تر دنبال ال جی را گرفتند.

لازم است بدانید تولید این گوشی ها با تکنولوژی فعلی یک الزام نیست.درحقیقت شرکت ها این کار را در راستای پاسخگویی به نیاز کاربران انجام نمی دهند، بلکه آنها گوشی انعطاف پذیر می سازند تا توانایی خود را به نمایش بگذارند و از رقبا پیشی گیرند.

دلیل تولید گوشی های خمیده چیست ؟




دلیل تولید گوشی های خمیده چیست ؟


این شرکت ها ادعا می کنند که شکل منحنی این ابزار، در هنگام مکالمه می تواند به افزایش کیفیت صدا کمک کند؛ زیرا خمیدگی آنها باعث نزدیک تر شدن میکروفن به دهان کاربر و بهبود کیفیت مکالمه می شود.

 این مطلب تا اندازه ای درست است و میکروفن در این نوع طراحی حداکثر یک اینچ (معادل 2.54 سانتیمتر) به دهان کاربر نزدیک تر است، اما این میزان به اندازه ای نیست که تفاوت محسوسی در ارتقای کیفیت صدا ایجاد کند.به عبارت دیگر همین حالا نیز کاربران مشکلی از جهت رساندن صدای خود به مخاطب آن سوی خط ندارند.
با این که شرکت ها می دانند تولید گوشی ها خمیده الزامی نیست ولی برای اتکا به خمیده بودن این گوشی ها در تبلیغات نیاز به تولید چنین گوشی هایی دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار