تولید و پخش برنامه های خنثی و بی هدف در سیما متوقف می‌شود و با تحول در روش ها و شیوه ها به دنبال اثرگذاری و افزایش جذابیت تولیدات تلویزیونی هستیم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ معاون سیما در نشست سراسری مدیران كل و معاونان صدا و سیمای مراكز با عنوان این مطلب افزود: اگر چه مشكلات مالی، مساله بغرنجی در تولید برنامه ها است اما باید به اندازه بودجه اندك كنونی نسبت به تولید برنامه های موثر و جذاب اقدام كنیم.

پورمحمدی تهرانی تصریح كرد: شبكه های سراسری غیر از مسابقات ورزشی و همایش های پیاده روی می توانند در تولید برنامه های مستند، فیلم و سریال با مراكز استانی صدا و سیما همكاری بیشتری داشته باشند.  

معاون سیما با اشاره به سابقه فعالیت خود در مراكز صدا و سیما و آشنایی با مشكلات، توقعات، مزیت ها و اقتضائات آنان اظهار داشت: مراكز استانی صدا و سیما باید كشف استعدادها و ایجاد فضا برای حضور هنرمندان جوان استانی را در اولویت قرار دهند و استفاده از برنامه سازان مركز نشین را در برنامه های استانی به حداقل برسانند.

پورمحمدی همدلی و همزبانی میان تمام شبكه های ملی، بین المللی و استانی را برای استفاده حداكثری از داشته ها ضروری دانست و اضافه كرد: به همین منظور شوراهای آموزش و كودك برای هماهنگی در سیاست گذاری تولید برنامه ها با حضور نمایندگان معاونت های تولیدی صدا و سیما تشكیل می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار