موسی تفرشی گفت: با وجود سنتی بودن پرواز بادبادک‌ها هیچ کدام از مسئولان ورزشی از انجمن‌ ما حمایت نمی‌کنند.

موسی تفرشی رئیس کمیته پرواز بادبادک‌ها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: پرواز بادبادک‌ها بر خلاف کایت ورزشی سنتی و قدیمی ایرانی است که از دیر باز در ایران رواج داشته اما به طور رسمی حدود 15سال است در ایران فعالیتش را به صورت انجمن آغاز نموده است.

وی در ادامه افزود: انجمن ما همه سال‌ها برای تمام گروه‌های سنی مسابقاتی را در رشته پرواز بادبادک‌ها به خصوص برای بیماران تالاسمی و ایدز برگزار می‌کند که به بهترین طراحی بادبادک‌ و پرواز جوایزی تعلق می‌گیرد.

رئیس کمیته پرواز بادبادک‌ها اذعان کرد:‌ دو نوع کایت داریم؛ یکی کایت حرفه‌ای که تجهیزات خاصی دارد و به دلیل وارداتی بودن تجهیزاتش قیمتش بسیار بالا است و نوع دیگرش کایت معمولی است که برای استفاده تمام گروه‌های سنی به خصوص کودکان قابل دسترس است.

وی همچنین تصریح کرد: امسال در نظر داریم که برای رشد و پیشرفت این انجمن داوری و مربیگری نیز برگزار کنیم متاسفانه به دلیل عدم حمایت و بودجه محدود از مراودات بین المللی نیز محروم هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان اعتبارات محدودی در اختیار انجمن ما قرار داده و تمام مسابقات و جشنواره‌ها و  جوایز با هزینه شخصی ما تامین می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار