«بهمن عبداللهی» گفت: در جامعه ما سوءاستفاده از مردم خیلی معمول شده کسی نیست پیگیری کند و برخوردی نسبت به سازمان‌های سینمایی انجام نمی‌شود.

بهمن عبداللهی، منتقد سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نفوذ سینمای خانگی در خانه‌های مردم گفت: شرایطی که سینمای خانگی دارد خیلی بهبود پیدا کرده است. به دلیل این که مخاطب با پول اندک فیلم مورد نظر خود را می‌گیرد و خانوادگی به تماشا می‌پردازد و یا از طرقی به دانلودشان می‌پردازند.

وی در خصوص اینکه سریال‌هایی که برای شبکه خانگی ساخته می‌شود نیمه‌کاره رها می‌شوند عنوان کرد: وقتی سریالی در تلویزیون پخش می‌شود مخاطب انتظار حداقلی دارد ولی زمانی که پول می‌‌پردازد انتظاراتی دارد که وقتی برطرف نمی‌شود بازخورد منفی نسبت به اثر نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در جامعه ما سوءاستفاده از مردم خیلی معمول شده کسی نیست پیگیری کند و برخوردی نسبت به سازمان‌های سینمایی انجام نمی‌شود.

عبداللهی درباره فاکتورهای موفقیت در کارهای سینمای خانگی گفت: کیفیت کارها باید بالا رود، قانون کپی – رایت باید رعایت شود و یک نهادی باشد که کیفیت آثار را کنترل کند تا از اعتماد مردم سوءاستفاده نشود.

وی درباره بحث هزینه‌ها و درآمد تهیه‌کنندگان این برنامه‌ها گفت: معمولاً تهیه‌کنندگان اظهار ناراحتی نسبت به هزینه‌ها و سود ناشی از کارها می‌کنند ولی باید در نظر داشت که اگر در کاری سود نباشد کسی به سراغ انجام آن نمی‌رود.

این منتقد در ادامه گفت: ضعیف‌ترین کارها مانند داماد خوش‌قدم و فیلم‌های دیگر باعث ضعف سینمای خانگی شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار