یک بازیگر تلویزیون گفت: کلیشه‌ای کارکردن بازیگران دست خودشان نیست،‌ ما تهیه کنندگانی داریم که با وجود دیدن کارهای خوب و فیلم‌نامه‌های قوی، همان فیلم‌نامه یا همان بازیگران را می‌خواهند، به همین دلیل بازیگر به ناچار مجبور می‌شود همان نقش را دوباره بازی کند.

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: کلیشه‌ای کارکردن بازیگران دست خودشان نیست،‌ ما تهیه کنندگانی داریم که با وجود دیدن کارهای خوب و فیلم‌نامه‌های قوی، همان فیلم‌نامه یا همان بازیگران را می‌خواهند، به همین دلیل  بازیگر به ناچار مجبور می‌شود همان نقش را دوباره بازی کند. 

وی ادامه داد: سال‌هاست بچه‌هایی که با من نگاه یکسانی داشته، بازی نکرده‌اند و گاهی این بازی نکردن‌ها باعث فراموش شدن می‌شود و از قدیم گفته‌اند که هر که از دیده رود از دل برفت.

مظفری بیان کرد: عده‌ای از بازیگران هستند که فقط در یک تیپ خاص بازی می‌کنند و در همان نقش ماندگار شدند، اما این را باید بدانیم که تماشاگر خسته می‌شود. 

وی تاکید کرد: بسیاری از فیلم‌ها چون ماندگار شدند و مردم اینگونه داستان فیلم را دوست داشتند، بازیگر هم در همان تیپ بازی می‌ماند. 

مظفری با  اشاره به تفاوت بازی های خود بیان کرد: در اکثر فیلم‌ها همه نوع نقش‌ را تجربه کردم، هم مثبت هم منفی و در دوره‌ای دو نقش منفی را تجربه کردم که سعی کردم شبیه به هم نباشند. 

مظفری بازیگر فیلم "شاه کلید" اظهار داشت: در کارهای کمدی‌ام، مانند فیلم "شاه کلید" می‌توانستم یک تیپ خاص، بازی کنم، اما این نقش تیپ نداشت و نقشی است که در میان مردم قابل قبول و شناخته شده بود. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار