اینروزها در فضای مجازی تنها با یک کلیک می توان به انواع مشروبات الکلی و مواد مخدر دسترسی پیدا کرد و با خاموش بودن دوربین های نظارتی هر محصولی را سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ اگر اهل گردش در فضای مجازی باشید حتما با صفحات مختلف برخورد داشته اید؛صفحاتی که محتوای آن‌ها از تصاویر غیراخلاقی گرفته تا چگونگی مصرف، فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی را شامل می‌شود.

به‌عنوان مثال در یکی از صفحاتی که اخیراً با هدف فروش مواد مخدر در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایل راه‌اندازی شده، نه‌ تنها فروش بلکه نوع این مواد و چگونگی مصرف نیز به بحث گذاشته شده و این صفحات سعی در معرفی مواد مخدر توهم‌ زای جدید را دارند.

فروش آنلاین مشروبات و مواد مخدر

از دیگر صفحات موجود در شبکه های اجتماعی مطالب و عکس‌های آپلود شده  که انواع مختلف آن به‌ تفکیک نوع معرفی شده و قیمت پک‌های بسته‌بندی آن نیز درج شده است.

فروش آنلاین مشروبات و مواد مخدر

در یکی دیگر از صفحات موجود در فضای مجازی مشروبات الکلی به مزایده گذاشته می شود که هرکس بالاترین قیمت را پیشنهاد دهد محصول مورد نظر را می تواند از آن خود کند.


فروش آنلاین مشروبات و مواد مخدر

با توجه به گستردگی امکانات فضای مجازی،رفته رفته متخلفان فضای حقیقی برای رسیدن به مقاصد شوم خود این فضا را انتخاب کرده و به جهت برخورداری این فضا از گمنامی و ارتباط مستقیم با جوانان، در صورت نبود پیش‌بینی صحیح  می تواند تبعات جبران ناپذیری متوجه جامعه شود.


این در حالی است که به گفته مسئولین ذی ربط تا کنون 51 سایت فارسی زبان فروش مواد مخدر شناسایی شده است که با گستردگی روزافزون شبکه های مجازی امکان اافزایش و گسترش  این گونه صفحات در شبکه های مجازی وجود دارد.


گزارش: قلی زاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
با سلام من عکس خودم گذاشتم تو تانگو و وایبر فکر میکردم فقظ با دوستام در ارتباطم حماقت کردم حالا پاکشون کردم خواستم بدونم مشکلی واسه اینده کاریم پیش نمیاد یا کسی میتونه از عکس من سو,استفاده کنه تورو خدا راهنمایم کنین واسم ایمیل بزنین
آخرین اخبار