معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان ملارد گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به شهرستان ملارد، 19 کمیته اعم از دانشجویی، شوراها ایثارگران، کارگران و... تشکیل شده و امید آن داریم با حضور پر رنگ آحاد مردم به عنوان سرمایه اصلی نظام استقبال از رئیس جمهور به نحو مطلوبی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، مجتبی شاه قلیان معاون سیاسی، انتظامی اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان ملارد در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این شهرستان که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در این منطقه برگزار شد، با اشاره به حضور غریب الوقوع ریاست جمهوری به شهرستان ملارد اظهار کرد: سفر رئیس جمهور در هفته آینده به غرب استان تهران (شهرستان ملارد) بسیار پر خیر و برکت خواهد بود و امید آن داریم با حضور پر رنگ و برجسته تمامی اقشار و آحاد مردم این حضور به نحو هر چه مطلوب تری برگزار شود.

وی در ادامه افزود: در آستانه این سفر حائز اهمیت، کمیته‌های لازم در سطح شهرستان اعم از کمیته کارگران، دانشجویان، صنعت گران، شوراها، ایثارگران و... در قالب 19 کمیته تشکیل شده است و به فضل الهی شاهد دستاوردهای برجسته‌ای در این سفر با شکوه خواهیم بود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر استقبال از رئیس جمهور و نحوه پوشش خبری و اطلاع رسانی موثر و سازنده این مراسم با حضور فرماندار ملارد (داود کرمی)، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد (علیرضا رئیس اوژن) و مسئولان روابط عمومی فرمانداری با خبرنگاران بحث و تبادل نظر و تصمیمات و تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهریار ، ملارد ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار