فیلم‌های سینمایی بازماندگان و بدون توقف پنج شنبه 27 و جمعه 28 فروردین از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما؛ فیلم سینمایی بازماندگان با نام لاتین Remnants به کارگردانی "تیم سیسناک" و "آندره فریتاس" محصول سال 2013 کشور فرانسه است. 

در این فیلم حادثه ای - معناگرا، تام سایزمور، ویلبر فیتزجرالد و الکس وان  بازی کرده اند. 

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: پس از یک طوفان خورشیدی، همه اینترنت و همه دستگاه‌های وابسته به برق قطع می‌شوند. رئیس جمهور به همراه وزیر نیرو و دستیارانش برای رفع مشکلات راهی منطقه می شوند.

مردم کم کم دچار کمبود آب و غذا می شوند. آرت که ساکن یکی از محله‌های اطراف است با جمع کردن مردم و برقراری نظم به آنها کمک می کند. آنها به کمک یکدیگر شتافته و با شکار و کاشت بذر سعی می کنند از این مشکل جان سالم بدر برند. با بحرانی تر شدن اوضاع رئیس جمهور نگران وضعیت... .

 فیلم سینمایی بازماندگان پنج شنبه ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

برای عصر روز جمعه ساعت 16 هم فیلم سینمایی بدون توقف(Non-Stop) پخش خواهد شد. 

بدون توقف فیلمی اکشن و رمز آلود به کارگردانی "جاومه کوله سِرا" است.

 این فیلم محصول سال 2014 آمریکاست که در آن "لیام نیسون"، "جولیان مور" ، "اسکات مک نایری"، "نیت پارکر" و "میشل داکری" نقش آفرینی کرده اند. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بیل مارکس یک مارشال نیروی هوایی فدرال ورشکسته و الکلی است که زندگی اش در حال فروپاشیدن است. او در آخرین سفر هوایی اش با موقعیتی تروریستی مواجه می‌شود. شخصی ناشناس از طریق ایمیل به او پیامی می‌فرستد و در آن تهدید می‌کند که اگر ۱۵۰ میلیون دلار به حسابی واریز نشود، هر۲۰ دقیقه ....
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.