معاون رئیس جمهور گفت: تلاش ایران اسلامی در عرصه بین المللی موجب حصول موفقيت های بزرگی شده است و در این زمینه شاهد حرکت های خوب و ارزشمندی هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت"در آستانه سفر دکتر روحانی به گیلان نشست تخصصی گیلانیان مقیم خارج از کشور دیشب با حضور دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان و دکتر شریعتمداری معاون اجرایی و جانشین رئیس جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور ، در رشت برگزار شد.

دکتر شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در این نشست با بیان اینکه آغاز کار دولت تدبیر و امید همراه با شرایط سخت بود اظهار داشت : این دولت تلاش کرد سیاست‌های خارجی کشور بیش از پیش به سمت تدبیر و عقلانیت پیش رود و تلاش کرد تا ماشین صدور قطعنامه علیه ایران را متوقف کند و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شد و موجب شد تا قطعنامه جدیدی در  2 سال گذشته علیه ایران صادر نگردد.

وی گفت : اکنون شتاب قدم‌های توسعه در ایران افزون شده است.

استاندار گیلان خواستار حضور هر چه بیشتر همه علاقمندان به سرمایه گذاری در استان شد و افزود: در دولت تدبیر و امید بسیاری از تنگناهها در حال رفع شدن است و مصمم است تا بسیاری از قوانین دست و پاگیر گذشته را با همکاری مجلس برطرف سازد تا زمینه توسعه کشور فراهم گردد.

انتهای پیام/ع


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.