نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انصارالله موشک‌های پیشرفته بسیاری در اختیار دارد اما با خونسردی عمل می‌کند تا دشمن را وادار به عقب نشینی کند.


"عطاالله حکیمی" نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  درباره اینکه اگر عربستان به یمن حمله زمینی داشته باشد "انصارالله" چگونه پاسخ خواهد داد اظهار داشت: عربستان یک کشور اسلامی است و به نظر می‌رسد هدف قرار دادن زیرساخت‌های این کشور به صلاح نباشد.

وی خاطرنشان کرد: "انصارالله" موشک‌های پیشرفته بسیاری در اختیار دارد اما با خونسردی عمل می‌کند تا دشمن را وادار به عقب نشینی کند.


وی ادامه داد: نیروهای نظامی عربستان در صورتی که با سلاح‌های پیشرفته غربی تجهیز نشوند یک بستر مقابله برابر را برای ملت "یمن"، جریان انصار الله و مجموعه‌ نیروهای مردمی فراهم می‌کند.




شایان ذکر است ؛ "نبی‌الله رشنو" کارشناس مسائل استراتژیک درباره تحولات "یمن" و تجاوز "عربستان" به این کشور با اشاره به مشکلات عدیده‌ عربستان و مصرف داخلی تجاوز به یمن برای سعودی‌ها اظهار داشت: آن‌ها ادعا دارند که مطالبه‌ شصت ساله خود را در سیطره بر "یمن" انجام می‌دهند و یمن به علت موقعیت استراتژیک و سوق الجیشی و بهره برداری خاص آن برای "عربستان" و بقایای حاکمیتی "منصورهادی" در عدن حائز اهمیت است.

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به طغیانگری و قصد سرزمین‌گشایی و تهاجم علیه تمامیت ارضی یک کشور مستقل یادآور شد: بعید است که ظرف روزهای آینده شیب اتفاقات کند شود و عربستان عقب نشینی کند (بیشتر بخوانید).


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار