اکبری گفت: 50 فیزیوتراپیست متقاضی تحصیل در دکترای حرفه‌ای به منظور ادامه تحصیل در این مقطع ترم‌آینده تحصیلی به کشور پاکستان اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، محمد اکبری عضو هئیت مدیره انجمن فیزیوتراپی در نشست خبری کنگره فیزیوتراپی گفت: تمرین‌های فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند و بیمه‌های تکمیلی نیز پول فیزیوتراپیست‌ها را پرداخت نمی‌کنند. 
 
وی افزود: با توجه به شیوع سندروم‌های اختلال حرکتی در دنیا لازم است فیزیوتراپیست‌ها دانش حدید این رشته را فرا بگیرند و مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهند به همین دلیل ارتقای دانش فیزیوتراپیست‌ها تا مرحله حداقل دکترای حرفه‌ای ضروری به نظر می‌رسد. 
 
عضو هئیت مدیره انجمن فیزیوتراپی ادامه داد: با توجه به تغییرات جدید معاونت آموزشی وزارت بهداشت و آشنایی بیشتر معاون جدید آموزشی با رشته توانبخشی از وی می‌خواهیم تا زمینه اجرایی شدن برگزاری دکترای حرفه‌ای را در کشور فراهم کند زیرا درحال حاضر فیزیوتراپیست‌ها در دانشگاه‌های کشور پاکستان برای افزایش دانش خود و اخذ دکترای حرفه‌ای تحصیل می‌کنند همچنین انجمن فیزیوتراپی برقراری ارتباط با 2 دپارتمان دیگر پاکستان را دنبال می‌کند. 
 
اکبری تصریح کرد: تعدادی از فیزیوتراپیست‌ها به منظور تحصیل در دکترای حرفه‌ای به تحصیل مجازی روی آوردند که این مسئله هزینه زیادی برای آنها به دنبال دارد. 
 قصد داریم 50 نفر را برای ادامه تحصیل در مقطع دکترای حرفه‌ای به دانشگاههای لاهور و کیندروار پاکستان برای ترم‌ آینده تحصیلی اعزام کنیم. 


 
انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
وحیدالله صمیم
۱۵:۳۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
سلام :
فزیوتراپیست استم میخواهم ماستری یا دکترا درفزیوتراپی بگیرم امید است همکاری نمایید.
تشکر
آخرین اخبار