مرد جوانی كه دختر عاشق پیشه را با سیم تلفن خفه كرده بود، صبح امروز در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.

دختر عاشق پیشه با سیم تلفن به قتل رسید/ خانواده مقتول درخواست قصاص دارندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اول اسفند سال 92 ماموران پلیس در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. 

با حضور ماموران مشخص شد كه زن جوانی به نام رویا 29 ساله در خانه اش با سیم تلفن خفه شده است. بعد از اطلاع از این موضوع خیلی زود تحقیقات در خصوص شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز شد. 

در ادامه تجسس ها مشخص شد كه این زن با مردی به نام محسن در ارتباط بوده و روز حادثه نیز با وی قرار داشته است. بنابراین محسن خیلی زود دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. 

وی در حالیكه سعی در انكار هرگونه دخالت در قتل را داشت در نهایت به كشتن رویا اعتراف كرد و گفت: چند وقتی می شد كه با رویا در ارتباط بودم اما می خواستم این ارتباط را تمام كنم. رویا مخالف این قضیه بود و مرتب مرا تهدید می كرد. روز حادثه هم سر همین موضوع با رویا درگیر شدم و با یك ظرف به سرش كوبیدم. وقتی بیهوش شد از ترس اینكه مرده باشد با سیم تلفن او را خفه كردم و فرار كردم. 

با اعتراف متهم پرونده وی پس از صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز جلسه محاكمه این مرد در همین شعبه محاكمه شد. در این جلسه خانواده مقتول درخواست قصاص كردند. متهم نیز در مقابل هیات قضایی بار دیگر به جرم خود اعتراف كرد و همان اظهارات قبلی خود را تكرار كرد. 

بعد از اظهارات متهم قضات دادگاه كیفری وارد شور شدند تا در خصوص این پرونده حكم نهایی را صادر كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار