با اعلام کاندیداتوری هیلاری کلینتون، این سیاستمدار شروع به یارگیری غول‌هایی از شبکه‌های اجتماعی برای تصاحب کلید کاخ سفید کرده است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، هیلاری کلینتون روز یکشنبه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری  2016 آمریکا اعلام کرد که این اعلام آمادگی در صدر اخبار جهان قرار گرفت.

یارگیری مجازی کلینتون برای کلید کاخ سفید

این در حالی است که از سه سال پیش تا به حال زمزمه‌های کاندیداتوری هیلاری کلینتون به گوش می‌رسید و اینکه چرا این سیاستمدار همزمان با  نزدیک شدن به نتیجه مذاکرات هسته‌ای با ایران اعلام کاندیداتوری کرده جای سوال دارد.

نکته جالب توجه در این است که باراک اوباما ساعتی قبل از از اعلام آمادگی هیلاری برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا از وی درکنفرانس خبری خود در نشست رهبران قاره آمریکا تمجید کرد و گفت:مطمئن است هیلاری کلینتون در صورت نامزد شدن دیدگاه بسیار روشنی برای پیشبرد کشور خواهد داشت.

اما ساعتی بعد از اعلام کاندیداتوری هیلاری کلینتون، صفحه توئیتر سایت ویکی لیکس پرده از راز همکاری گوگل با این سیاستمدار برداشت، تیتری با مضمون «گوگل سلاح مخفی هیلاری» زد.

یارگیری مجازی کلینتون برای کلید کاخ سفید


فعالیت‌های انتخاباتی وزیرخارجه پیشین آمریکا با انتخاب یکی از مدیران ارشد گوگل به عنوان  مشاور تکنولوژی خود رسما آغاز شد.هر چند که هنوز کمپین‌های انتخاباتی در ایالات متحده آمریکا شروع به کار نکرده‌اند ولی شواهد حاکی از آن است که حضور هیلاری کلینتون در این رقابت انتخاباتی قطعی است و در فضای مجازی با مديران ارشد شبکه های اجتماعی کار را آغاز کرده است.

یارگیری مجازی کلینتون برای کلید کاخ سفید

این فعال سیاسی در فیس بوک،صفحه ای را باز کرده است که به فعالیت های انتخاباتی خود می پردازد و مورد استقبال  بسیاری از كاربران قرار گرفته و حتی از روزی که ويدئوي انتخاباتی خود را منتشر کرد بالغ بر یک میلیون و هشتصد هزار بازدید داشته که حدود هفتصد هزار نفر این ویدئو را پسندیدند.

یارگیری مجازی کلینتون برای کلید کاخ سفید

گفتنی است از میان کسانی که این ویدئو را پسندیده‌اند نام سناتور های مختلف به چشم می‌خورد. 

یارگیری مجازی کلینتون برای کلید کاخ سفید

در پایان باید گفت پیش‌بینی می‌شود در این دوره  از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وزنه قدرت در اختیار شبکه‌های اجتماعی باشد و هر کانديدایی سعی دارد تا آرا بیشتری در فضای مجازی کسب کند.

گزارش از قلي زاده

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
هیلاری کلینتون بدترین گزینه برای اداره کشور آمریکاست .ملت آمریکا با انتخاب کاندیدا های مناسب برای اداره قوه مجریه خود می تواند اعتبار از دست رفته این کشور را در جامعه بین المللی ترمیم کنند .
کلینتون در مسئولیت های گذشته هم خوب عمل نکرده است .