طراحی نقشه سرقت پس از مصرف مشروبات الکلی/ دزد 20 ساله به دست مردم کتک خورد

دو پسر شرور پس از مصرف مشروبات الکلی نقشه سرقت از یک خانه را طراحی کردند، که توسط مردم دستگیر شدند.

طراحی نقشه سرقت پس از مصرف مشروبات الکلی/ دزد 20 ساله به دست مردم کتک خوردبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت21و 30 دقیقه شب گذشته یک فقره سرقت از منزل بصورت به عنف و دستگیری یک نفر از سارقین در موقعیت خیابان سید جمال الدین اسد ابادی به پلیس تهران گزارش شد.

ماموران کلانتری یافت آباد بلافاصله به محل اعزام و مشاهده کردند شهروندان سارق را دستگیر کرده‌اند و مرد خلافکار به دلیل درگیری با مردم از ناحیه صورت دچار جراحت شده است.

اهالی خیابان سید جمال الدین اسدابادی به ماموران اظهار داشتند: سارقان دو نفر بودند که یکی از آنها متواری شد و دیگری پس از درگیری با مردم دستگیر شد.

متهم که خود را "منصور" 20ساله معرفی نمود به پلیس گفت: امشب با دوستم که مهرداد نام دارد پس از مصرف مشروبات الکلی نقشه سرقت از یکی از خانه‌های این خیابان را طراحی کردیم.

در ادامه شاکی که مردی میانسال بود، اظهار داشت: در خانه نشسته بودم که زنگ درب به صدا درآمد و زمانی که درب را باز کردم تا متوجه شوم چه کسی است،‌ دو پسر شرور به داخل خانه یورش برده و با ضرب و شتم بنده مقدار 400هزار تومان وجه نقد و تعداد شش عددگوشی ساده و دوربین دار به سرقت بردند.

سرهنگ حسین ذکایی خو رئیس کلانتری 151یافت آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: از متهم یک قبضه چاقو (کارد آشپزخانه) کشف شد و تلاش‌ها برای دستگیری همدست منصور همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار