عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت: بارندگی‌های اخیر خساراتی را در جاده‌های چالوس، هراز و فشم در پی داشته که این باعث نگرانی اعضای شورای شهر در تخریب‌ جاده‌های مواصلاتی تهران شده است.

نگرانی دنیامالی در تخریب جاده‌های مواصلاتی تهران بر اثر بارندگی جزئی

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، احمد دنیامالی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در ادامه جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه)ضمن قدردانی از تیم ملی کشتی و مجموعه مربیان‌اش، با اشاره به بارندگی اخیر در استان تهران و برخی خسارات وارده ،اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر باعث سرریز شدن سد‌ها از جمله سد لتیان شده است و این مسئله باعث خرسندی است اما از سوی دیگر این بارندگی‌ها خساراتی را نیز در پی داشته است که از جمله آن‌ها، خسارت‌های وارده به جاده چالوس، هراز و فشم است که این باعث نگرانی اعضای شورا شده است.

وی ادامه داد: باید بر اساس یک مطالعه و اقدام جدی این مسئله مورد بررسی قرار گیرد تا در موقع بحران تمام جاده‌های اصلی و فرعی و مواصلاتی بر اثر بارندگی تخریب نشود چرا که این مسئله در رفت و آمد و گاها امدادرسانی به برخی مناطق مشکل آفرین خواهد شد.

دنیامالی در پایان گفت: در ملاقاتی که با مسئولان استانداری البرز داشتم نیز این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و آن‌ها نیز خواستار اهتمام جدی برای رفع این مسئله شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار