تیم فوتبال بانوان شهرداری سنندج جواز صعودیه رقابت های لیگ برابر را کسب کرده است شرمیم رحمتی سرپرست این تیم و اظهار داشت: با قدرت در رقابت های لیگ برتر شرکت می کنیم.

در رقابت های لیگ برتر با قدرت ظاهر می شویمشرمیم رحمتی سرپرست تیم فوتبال بانوان شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم شهرداری سنندج با حمایت و پشتیبانی شهردار سنندج در رقابت های لیگ یک شرکت کرده است هزینه های رقابت های لیگ یک وبرتر متفاوت است اعضا هیات مدیره باشگاه شهرداری سنندج به دنبال جذب حامیان مالی مناسب وبرنامه ریزی های منظم ودقیق برای حضور موفق ودرخشان تیم شهرداری در رقابت های برنز است. 
 
وی ادامه داد: تیم شهرداری سنندج در طول یک فصل رقابت در لیگ دسته یک 20 میلیون تومان هزینه کرده است هیات فوتبال استان کردستان هزینه های تیم داری در رقابت های لیگ برتر را 400 میلیون تومان در طول یک فصل برآورد کرده است تفاوت بسیار است باید با برنامه ریزی دقیق در عرصه رقابت های لیگ برتر گام برداریم.
 
رحمتی افزود: بازیکنان تیم شهرداری سنندج برای صعود به رقابت های لیگ برتر تلاش بسیار انجام دادند به هیچ عنوان به دلیل مالی از رقابت های لیگ برتر انصراف نمی دهیم و با قدرت به مصاف حریفان لیگ برتری می رویم.
 
سرپرست ادامه داد: باشگاه شهرداری سنندج تیم های هندبال و بسکتبال بانوان را پشتیبانی می کند باشگاه شهرداری برای موفقیت تیم فوتبال بانوان قصد در رقابت های برتر نیز به دنبال راهکارهای مناسب است.
 
وی افزود: مسئولان تیم شهرداری سنندج به دنبال تمدید قرارداد با بعضی از بازیکنان و اعضا کادر فنی تیم هستند، سرمربی تیم شهرداری در رقابت های لیگ برتر تغییر میکنند مسئولان به دنبال مربی با تجربه و حرفه ای غیر بومی برای هدایت تیم ملی هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار