رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از بررسی‌های انجام شده از سوی مراجع ذیصلاح، تایید شده است که حضور رضازاده در شورا منع قانونی ندارد.

حضور رضازاده در شورا منع قانونی ندارد

به گزارشخبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور رضازاده در در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری اظهار کرد: حضور رضازاده در شورای شهر منع قانونی ندارد چرا که رضازاده در این خصوص نامه‌ای را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و این نامه پس از بررسی‌های لازم در سازمان بازرسی و کمیته حل اختلافات شوراها، بررسی و در نهایت حضور رضازاده در شورا تایید شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مسئله مشابه برای دنیامالی عضو دیگر شورای شهر، تصریح کرد: دنیامالی در این خصوص شکایتی نکرد به همین علت این مسئله مورد بررسی قرار نگرفت.

چمران در پایان گفت:کمیته حل اختلاف شوراها نیز موضوع همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را مطرح و تأکید کرده است که حضور همزمان وی در این دو جایگاه مغایرتی ندارد و مشکلی را ایجاد نکرده است چرا که نه فدراسیون وزنه‌برداری و نه شورا شغل محسوب نمی‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، رضازاده ، چمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی طرف
۱۲:۰۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
عجب !!!!!!!!!! شغل حساب نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار