مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: کاشت میلیون‌ها پیاز گل لاله و نرگس در کلیه بوستان‌های سطح شهر انجام می‌شود.

علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران  با اشاره به در نظر گرفتن فرش گل برای بزرگراه‌های سطح شهر، اظهار کرد: در کلیه بوستان‌ها، رمپ و لوپها و فضای سبز حواشی بزرگراه ها و معابر اصلی که از فضای کافی برخوردار هستند، علاوه بر احداث فرش گل با طرح‌های متنوع از گل‌های فصلی و پوششی، نسبت به کاشت میلیون‌ها پیاز گل لاله و نرگس اقدام شده و با تغییر فصل نسبت به تعویض و کاشت نشانه های مناسب مبادرت می‌شود. 

وی ادامه داد:امسال بر اساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری، در نمظر گرفته شده که در سال جاری بیش از 50 بوستان در شهر تهران احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 

مختاری با اشاره به برنامه های سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در سال 94، تصریح کرد: اجرای طرح جهادی، احداث و ساماندهی بوستان جنگلی یاس به مساحت 1400 هکتار در مدت 24 شبانه روز از مهمترین برنامه‌های این سازمان است. 

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در پیایان افزود: این سازمان در راستای خدمات رسانی به شهروندان و کاهش آلودگی هوای شهر از هیچ‌گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: گل ، شهر ، کاشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار