شهرداری منطقه 3 خبر داد؛

اجرای خط سفید در خیابان شیخ بهایی جنوبی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 گفت: طرح خط سفید در خیابان شیخ بهایی جنوبی تقاطع خیابان سامان به منظور ایجاد انضباط ترافیکی اجرا شد.


علی فغانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران  با اشاره به اجرای طرح خط سفید در خیابان شیخ بهایی اظهار کرد: به منظور نظم دهی ترافیکی، پروژه خط سفید در خیابان شیخ بهایی جنوبی تقاطع خیابان سامان اجرا شد. 

وی افزود: در این طرح خطوط پارک حاشیه‌ای به صورت بلوک مستطیل با المان تی شکل  ترسیم می‌شوند، ضمن اینکه خطوط خط کشی عابر پیاده در محل تقاطع‌های زمان دار به صورت کانال عابر پیاده و در تقاطع‌ چشمک زن و بین دو تقاطع به صورت نردبانی اجرا شده که موجب ایمنی بیشتر عابرین پیاده می‌شود. 

فغانی گفت: بر اساس مطالعات ترافیکی، مشاوران منطقه پس از بررسی وضع موجود و شناسایی معابر و تقاطع‌ها، خط کشی در محل‌های مورد نیاز طبق برنامه زمان بندی اجرا و خط کشی‌های موجود در محل‌های غیر ضروری حذف می‌شود همچنین خط ایست در تقاطع‌های دارای حق تقدم اجرا شده و هماهنگ سازی تابلوها با خط کشی صورت می‌گیرد که از جمله اجرای پروژه‌های زمان دار می‌توان به خط کشی خیابان شیخ بهایی جنوبی تقاطع خیابان سامان اشاره کرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار