باشگاه خبرنگاران گزارش می دهد؛

حکایت پروازهایی که با وجود ممنوعیت هنوز می پرند + سند

پیگیری ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) حاکی از آن است که پروازهای خروجی هواپیمایی عربستان به مقصد مدینه امروز همچنان انجام می شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد : پس از مطالعات و بررسی‌های انجام شده امروز (دوشنبه 24 فروردین) به سازمان حج دستور داده شد تا زمانی که این افراد مجرم (متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده) محاکمه بشوند و مورد مجازات قرار بگیرند، فعلا عمره متوقف می‌شود.

البته پیگیری ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) حاکی از آن است که پروازهای خروجی هواپیمایی عربستان به مقصد مدینه امروز همچنان انجام می شوند.

حکایت پروازهایی که با وجود ممنوعیت هنوز می پرند + سند

یک مقام مسول در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت : پروازها به عربستان سعودی از فردا به طور کامل لغو می شوند.

* بروز رسانی ساعت 14 و 51 دقیقه :

سعید چلندری مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت : فقط پرواز شماره SV2801 هواپیمایی سعودی به مقصد مدینه آن هم به دلیل حضور مسافران در فرودگاه پیش از دستور تعلیق حج عمره با هماهنگی سازمان حج و زیارت انجام شد اما پرواز ساعت 21:00 هواپیمایی سعودی به مقصد مدینه لغو شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار