عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت طی یادداشتی از تصمیم دولت مبنی بر «توقف اعزام زائران به حج عمره تا اطلاع ثانوی» قدردانی کرد.

توقف اعزام زائران به عمره؛ تصمیم انقلابی صاحب منصبانکمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین طی یادداشتی از اقدام دولت تدبیر و امید در مورد توقف اعزام زائران حج عمره قدرانی کرد.

متن این یادداشت که در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار داده، به شرح زیر است:

بنام به ناز شصت صاحب‌منصبان ذیربط کشور که با تصمیم انقلابی نشان دادند ناموس و کرامت انسانی ایرانیان در نزد آنان بر همه مباحث ارجحیت دارد.

متاسفانه حادثه اخیر «فرودگاه جده» باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم و هتک حرمت به آبروی ایرانیان سرافراز شد.

متاسفانه کشور عربستان عملکرد مثبتی در برخورد با حادثه اخیر نداشت و این امر باعث شد دولت تدبیر و امید از عزت ایرانیان دفاع کند.

افکار عمومی ایران اسلامی به جد منتظر این تصمیم دولت مقتدر و برآمده از اراده ملت بود که خوشبختانه به منصئه ظهور درآمد.

مجازات فاسدان فرودگاه جده، عذرخواهی زمامداران عربستان و تضمین حفظ جایگاه و شأن ایرانیان شرط اعزم زائران به حج عمره است و  تا برآورده شدن این مهم «تعلیق اعزام زائران به حج عمره» باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

امیدوارم تا حصول نتیجه این تصمیم، عزیزان از نجف اشرف و کربلای معلی بیش از پیش فیض ببرند.

این در حالی است در پی اقدام شنیع مأموران عربستان در فرودگاه جده که به دو زائر نوجوان ایرانی تعرض کردند، رئیس جمهور دستور تعلیق اعزام زائران به حج عمره را تا اطلاع ثانوی صادر کرد.

همچنین مجلس شورای اسلامی با تهیه طرح دوفوریتی «توقف اعزام زائران به حج عمره»، این مسئله را پیگیری می‌کنند.

پیشتر نیز مردم مسلمان ایران در واکنش به تعرض دو مأمور عربستانی مقابل سفارتخانه و کنسولگری این کشور در تهران و مشهد تجمع اعتراضی انجام دادند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، زائر ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار