بیرجند ؛

ساخت 475 واحد مسکونی برای زنان سرپرست خانوار

امسال 475 واحد مسکونی برای زنان سرپرست خانوار و خانواده های بالای دو معلول در استان خراسان جنوبی ساخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت : در راستای طرح مسکن امید در دولت جدید، 475 واحد مسکونی در سال جاری ساخته و تحویل مددجویان شناسایی شده این سازمان می شود.

اکبری مطلق ادامه داد:از این تعداد واحد مسکونی 125 واحد به خانواده های دارای دو معلول به بالا،132 واحد به خانواده های شهری و 218 واحد برای خانواده های روستایی بر اساس الگوی بنیاد مسکن با متراژ حداقل 64 متر ساخته خواهد شد و چنانچه اشخاص خود در ساخت شرکت نمایند و سهمی بیاورند این متراژ می تواند بیشترشود.

مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد :طبق تفاهم نامه ای که بین سازمان بهزیستی ،بنیاد مستضعفان ،مسکن و شهرسازی و انجمن خیرین مسکن ساز ایران شکل گرفته، این واحدها طبق بازده زمانی مشخص شده در سال جاری ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه های ساخت این واحدها گفت: هزینه به صورت مشارکتی از سوی سازمان بنیاد مستضعفان ،10تا15 میلیون تومان ،سازمان بهزیستی 6تا10 میلیون تومان ،سازمان مسکن و شهر سازی 2میلیون تومان و انجمن خیرین مسکن ساز 5 میلیون تومان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ساخت این واحدها در در سطح استان به طور همزمان خواهد بود وچنانچه شهرستانی بیشترین همکاری در اجرای این واحدها را داشته باشد قطعا زودتر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی یاد آور شد: منابع مالی ساخت 475 واحد مسکونی تامین شده و طبق بازده زمانی در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
 
انتهای پیام /س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.