شهردار منطقه 9 با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خیز سطح منطقه از کاهش 41 درصدی آمار تصادفات فوتی منطقه در سال 93 نسبت به سال 92 خبر داد.

به گزارش  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران   سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 با اشاره به کاهش 41 درصدی تصادفات فوتی در منطقه اظهار کرد: پس از بررسی نقاط حادثه خیز در سطح محدوده نسبت به اجرای طرح‌های مختلف جهت رفع این نقاط اقدامات متناسبی را در دستور کار قرار داد. 

وی افزود: طرح‌های اصلاح هندسی، تامین روشنایی و استفاده از تجهیزات هوشمند در شبکه معابر اعم از دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات سرعت غیر مجاز و همچنین نصب سایر ملزومات ترافیکی مورد نیاز از جمله اقداماتی بود که در زمان‌های معینی اجرایی شد. 

حسینی به تاثیر ویژه پروژه خط سفید و نقش اصلی آن در کاهش آمار تصادفات فوتی نیز اشاره و تصریح کرد: تمامی این برنامه‌ها موجب بهبود زمان عبور و مرور خودروها و ساماندهی تردد عابرین پیاده شد. 

وی با اشاره به اینکه اگر قرار است آمار تصادفات در شهر تهران پایین آید نیاز به تعامل و همکاری شهروندان و توجه ویژه آنان به علائم راهنمایی و رانندگی است نیز گفت: امروزه ایمنی و پیشگیری از جان شهروندان از حقوق شهروندی ناشی می‌شود و بدست آوردن این مهم نیاز به تفکر، تعامل و همکاری دارد. 

شهردار منطقه 9 تصریح کرد: باید نقاط حادثه‌خیز را شناسایی کنیم تا بتوانیم آمار متوفیان را به درستی کاهش دهیم. 

به گفته وی در سال 1392 تعداد تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی به ترتیب 17، 644 و 1015  فقره بوده که این میزان در سال گذشته به ترتیب 10، 630 و 993 مورد گزارش شده که بیانگر کاهش 41 درصدی آمار تصادفات فوتی در سطوح منطقه است. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: تصادف ، حادثه ، فوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار