دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«همدلی و همزبانی»؛ مهمترین محور پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس بود

عضو هیئت رییسه مجلس گفت: «همدلی و همزبانی»؛ مهمترین محور پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس بود.

«همدلی و همزبانی»؛ مهمترین محور پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس"محمد دهقان" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس را تشریح کرد و گفت: این نشست عصر امروز - یکشنبه 23 فروردین - به میزبانی دولت در محل پاستور برگزار شد.

وی افزود: در این نشست روسای قوای مقننه و مجریه و روسای 3 فراکسیون مجلس سخنرانی کردند.

همدلی و همزبانی مهمترین محور نشست
عضو هیئت رییسه مجلس تصریح کرد:  «همدلی و همزبانی»؛ مهمترین محور پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس بود.

همچنین «بیانیه لوزان»، اشتغال، مسائل اقتصادی، حمایت از تولید، کمک به معیشت مردم و تحولات منطقه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

غلامعلی حدادعادل رییس فراکسیون اصولگرایان، کاظم جلالی رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و محمدرضا تابش از فراکسیون اعتدال  در این نشست مجال سخنرانی یافتند.

ذهنیت خوب نمایندگان در مورد بیانیه لوزان

مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد بیاینه لوزان که در این نشست مطرح شده است، گفت: نمایندگان محترم سوالات و دغدغه های که داشتند در این نشست مطرح کردند.

وی افزود:  از آنجایی که پیشتر آقای ظریف و آقای صالحی در جلسه غیر علنی مسائل را مطرح کرده بودند، نمایندگان ذهنیت خوبی داشتند.

انصاری تایکد کرد: در این نشست رییس جمهور به تفصل بیانیه لوزان را مطرح و گفتند که تا کنون دولت تدبیر و امید 2 گام در موضوع هسته ای برداشته است.

وی ادامه داد: توافق نامه ژنو و بیانیه لوزان 2 گام مد نظر رییس جمهور بود.

تاکید بر برداشتن شدن یکجای تحریم ها
معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار داشت: آقای رییس جمهور در این نشست تاکید داشت همه تحریم ها بعد از توافق در گام اول باید یکجا برداشته شود.

استقبال روحانی از لاریجانی
این در حالی است، پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس با استقبال حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی از علی لاریجانی رئیس‌ مجلس شورای اسلامی در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

در این جلسه اسحاق جهانگیری، محمد نهاوندیان، حسین فریدون، مجید انصاری و میرتاج‌الدینی حضور دارشتند.

به گفته پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور این جلسه مشترک با توجه به اهمیت التزام عملی به عنوان راهبردی سال یعنی «همدلی و همزبانی» و تعامل قوا برای حل مشکلات مردم و پیشبرد برنامه‌های کشور برگزار می‌شود.

محمد دهقان نماینده مردم چناران و طرقبه پیشتر در این باره گفت: سخنرانان این نشست مشترک روسای قوای مقننه و مجریه خواهند بود.

وی اضافه کرد: همچنین روسای فراکسیون اصولگرایان، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و فراکسیون اعتدال و حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در ادامه این جلسه دولت در ضیافت شام میزبان مجلسی‌ها بود.

پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس دقایقی قبل پایان یافت.

اضافه می‌شود که چهارمین جلسه مشترک مجلس و دولت یازدهم، 15 مهر 1393 به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار