عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: استمرار کمک‌های موثر شهرداری به بازسازی خرمشهر و معرفی 10 ذیحساب سازمان‌ها و شرکت‌ها در مناطق مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

استمرار کمک‌های موثر شهرداری به بازسازی خرمشهر/ معرفی 10 حساب سازمان‌ها و شرکت‌ها در مناطق مختلف
اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به مهمترین مصوبات یکصد و چهل و سومین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: بیشتر ین زمان شورا به کمک‌های شهرداری تهران برای بازسازی خرمشهر با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و 2 تن از نمایندگان خرمشهر که در جلسه حضور داشتند اختصاص داده شد. 
وی ادامه داد: یزدانی، ترکیان، معصومه آباد که مسئول مربوطه بودند گزارش‌هایی راد در این زمینه در جلسه ارائه دادند. 

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدگاه‌های مختلف اعضای شورا برای بازسازی خرمشهر تصریح کرد: یکی از دیدگاه‌ها مبنی بر استمرار کمک‌های شهرداری برای بازسازی خرمشهر بود و دیدگاه دوم مبنی بر عدم صرف کمک‌های نقدی در هزینه‌های جاری و عمومی بود که در نهایت نظر اکثریت شورا به استمرار کمک‌های موثر برای بازسازی و بهسازی خرمشهر بود. 

شاکری افزود: رئیس شورای شهر نیز دیدگاه خود مبنی بر طرح این مسئله در کمیسیون کلان‌شهرها را اعلام کرد که کمک‌هایی نیز از دیگر کلانشهر‌ها برای این امر تخصیص داده شود. 

شاکری با تاکید بر اهمیت موضوع فرودگاه جده یادآور شد: بیانیه محکوم کردن حمله عربستان به یمن به امضای اعضای شورای شهر رسید و همچنین از دولت و شورای عالی امینت ملی خواسته شد تا برخورد جدی با خطای فاحش فرودگاه جده داشته باشند و تا عذر خواهی رسمی و اشد مجازات خاطیان کوتاه نیایند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، شهر ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار