معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 گفت: طرح بهسازی و ایمن‌سازی پارکینگ خودروهای منطقه 19 در حال حاضر در مرحله پیشرفت 70 درصدی است و آماده‌سازی پارکینگهای این منطقه تا اردیبهشت ماه سال 94 به پایان می‌رسد.

رضا زلفی‌ معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای بهسازی و ایمن‌سازی پارکینگ خودروهای منطقه 19 اظهار کرد: طرح بهسازی و ایمن‌سازی پارکینگ خودروهای منطقه 19 در حال حاضر در مرحله پیشرفت 70 درصدی است و آماده‌سازی پارکینگهای این منطقه تا اردیبهشت ماه سال 94 به پایان و بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان کاهش سد معبرهای ترددی روان‌سازای ترافیک و کاهش سوانح رانندگی در منطقه 19 در دست اجرا است.

زلفی تصریح کرد: طرح خط کشی پارکینگ خودروها در قالب طرح خط سفید با آماده‌باش اکیپ‌های ترافیک منطقه 10 هم اکنون در مرحله 70 درصدی است و این طرح تا آخر فروردین ماه سال 94 به پیشرفت فیزیکی صد در صدی خواهد رسید.

وی در پایان گفت: ایستگاه عبدل‌آباد (نعمت‌آباد) خط 3 مترو در حال حاضر در مرحله 95 درصدی است و تا خرداد ماه سال 94 با تکمیل عملیات اجرغایی مسیر تردد ایستگاه عبدل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار