معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

نصب دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت غیر مجاز و نظارت تصویری در معابر منطقه9

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 از نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و نظارت تصویری در راستای اجرای طرح خط سفید در منطقه خبر داد و گفت: به منظور آرام سازی و روانسازی جریان عبور و مرور وسایل نقلیه و پشگیری از بروز خطرات ترافیکی دوربین های نظارت تصویری و ثبت تخلفات سرعت غیر مجاز در منطقه نصب شد.

فرزاد فرهادیان بابادی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9  در گفت‌ وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نصب نصب دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت غیر مجاز و نظارت تصویری در معابر منطقه9دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات سرعت غیر مجاز در منطقه اظهار کرد:‌ تعداد 21 دستگاه دوربین‌های نظارتی به منظور تکمیل اجرای طرح خط سفید در سطح معابر و بزرگراه‌های منطقه نصب شده است. 

وی ادامه داد:  نصب این دوربین‌ها کمک شایانی به روان سازی جریان ترافیک و برقراری انضباط ترافیکی در سطح معابر منطقه خواهد کرد و از بروز خطرات مربوط به تصادفات پیشگیری می‌کند. 

فرهادیان افزود: حرکت در بین خطوط ایجاد نظم در عبور و مرور خودروها و در نهایت باعث حفظ محیط زیست و سلامت افراد می‌شود. 
 
فرهادیان بابادی در خصوص استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تصریح کرد:‌ استفاده از حمل و نقل عمومی باعث می‌شود تا شهروندان در کوتاه‌ترین زمان و بدون دغدغه و تلف شدن وقت از راهبندان‌های ترافیکی به مقصد برسند. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 در پایان گفت:‌ در راستای طرح استقبال از بهار خط کشی محوری در بزرگراه فتح به متراژ 65هزار متر طول صورت گرفت. 
 
همچنین خط کشی خیابان آزادی به مترا ژ 15هزار متر طول در دستور کار قرار دارد و در پایانه تاکسی رانی شمشیری 150متر نرده استیل  جهت تفکیک پیاده رو در پایانه نصب گردید.

  
انتهای پیام/
برچسب ها: نصب ، دوربین ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار